سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل صنعت نفت دنبال پیروزی بودیم و انتظار تساوی مقابل نفت را نداشتیم.

گل‌محمدی: مقابل نفت دنبال پیروزی بودیم/ جواب کسی که احترام گذاشتن را بلد نیست نمی‌دهم

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا یحیی گل‌محمدی پس از توقف ۲ بر ۲ تیمش مقابل نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه آنطور که انتظار داشتیم رقم نخورد. مابازی را خوب شروع کردیم اما نفت روی یک ضد حمله به گل رسید چرا که در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی داشت.

گل‌محمدی تاکید کرد: حریف در فاز هجومی بازیکنان با کیفیتی داشت که توانستند با سرعت دادن به بازی به گل برسند.در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم و دوبار هم به گل رسیدیم و تا ثانیه اخر برنده مسابقه بودیم که متاسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. صنعت نفت مجموعا سه چهار بار بیشتر روی دروازه ما نیامد اما متاسفانه گل خوردیم.

وی گفت: باید روی سیستم دفاعی و فاز دفاعی تیم بازنگری کنیم. از طرفی در گلزنی هم مشکل داریم. کیفیتی که باید را در خط حمله نداریم و این کار را سخت می کند و نمی توانیم در هر مسابقه هفت هشت موقعیت گل به دست بیاوریم اما تنها دو گل بزنیم.به هر حال این موجودی ما است و باید بیشتر تمرین کنیم تا این مشکل را حل کنیم.

گل محمدی در مورد قضاوت داور با اشاره به گل دوم نفت تصریح کرد: در مجموع بازی راحتی برای داور نبود. گل دوم که خوردیم وقتی پس از بازی نگاه کردم به نظرم توپ از خط رد نشده بود. در مجموع داور قضاوت خوبی داشتند با این حال کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند.ولی باز هم میگویم آنجور که من دیدم توپ از خط عبور نکرده بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص چالش‌های این روزهایش با جواد نکونام سرمربی استقلال تصریح کرد: او بود که این ماجرا را شروع کرد و من جواب کسی که بلد نیست به بزرگترش احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم و موضوع را تمام شده می دانم و امیدوارم حداقل فوتبالی ها و فوتبالیست ها بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این موضوع را باید خیلی به آن توجه کرد که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال برگزاری مسابقات سپاهان در ورزشگاه آزادی و اینکه چمن ورزشگاه کشش برگزاری بازی‌های تیم دیگری را دارد یا خیر، گفت: قطعاً نه. این چمن بعد از چند ماه تلاش به این شرایط درآمده است. فکر می‌کنم اگر نساجی و سپاهان بخواهند در آزادی بازی کنند فشار زیادی به آن وارد خواهد شد و این کار را برای نگهداری چمن خیلی سخت می‌کند. باید فکر اساسی برای زمین کرد.

گل‌محمدی در مورد اینکه سپاهان یا باید در آزادی میزبان رقیبان آسیایی خود باشد و یا در خارج از کشور پاسخ داد: خدا به داد چمن برسد.

وی‌با اشاره به رقابت فشرده در لیگ برتر تاکید کرد: لیگ مثل یک ماراتن است و باید کار را ادامه بدهیم. همچنین با وجود سختی‌هایی که داریم باید بتوانیم تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته باشیم. خیلی از مسائل و مشکلاتی که وجود دارد باعث بی‌تمرکزی در بازیکنان می‌شود. کاری که باید بکنیم این است که بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر یک نفر بخواهد کم کاری کند کار سخت می‌شود. خودم به این تیم و آینده آن امیدوارم. شاید یکسری آدم‌های زیادی از بیرون بخواهند سنگ بیندازند جلوی تیم که واقعاً هست این موضوع. خودمان باید با همدلی و اتحاد بیشتر با حمایت خوب هواداران که امروز هم از آنها تشکر می‌کنیم بتوانیم مشکلات‌مان را برطرف کنیم و همچنان ادامه دهیم. کار راحت نیست. فقط می‌توانیم با همدلی این کار را ادامه دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.