وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فرهنگ و هنر بخش مهمی از طرح‌های نیمه تمام به اتمام رسیده یا در حال تمام شدن است.

وزیر فرهنگ: بخش مهمی از طرح‌های نیمه تمام فرهنگی به اتمام رسیده است

به گزارش قدس آنلاین محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آغاز به کار مدیریت حوزه فرهنگ و هنر بیش از ۵۰۰ طرح مهم فرهنگی و هنری نیمه تمام داشتیم و بخش مهمی از اینها طرح‌هایی بودند بیش از ۲ دهه از عمر آنها می‌گذشت و با همت دولت مردمی بخش مهمی امروز در چرخه کار قرار گرفته و فعال شده است.

وی گفت: طی ۲ سال گذشته مجموعه‌های فرهنگی و هنری بسیار خوبی در سطح کشور افتتاح شده و عزم دولت این است که در ۲ سال آینده بقیه طرح‌ها که حداقل ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت داشتند، تکمیل و بهره‌برداری شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: عدالت فرهنگی شعار ما در دولت بوده و امروز که به عقب بر می‌گردیم گام‌های مهمی برداشته شده است؛ شخص رئیس جمهور عنایت ویژه دارند و استان خراسان جنوبی به نیز برکت انقلاب اسلامی و حضور مردمانی غیور، مومن، کارآمد و کاردان مسیر رشد و پیشرفت خود را به ویژه در دوره جدید با سرعت طی می‌کند.

وی گفت: در این استان مفاخر بزرگ فرهنگی و هنری داریم که اگر کمی تسهیل بیشتری اتفاق بیفتد حتما شاهد ارتقای جدی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای خواهیم بود لذا بسیار امیدوار هستیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفرش به خراسان جنوبی اظهار داشت: خیلی وقت بود که باید خدمت مردم شریف خراسان جنوبی و همکاران در مدیریت استان برسیم و مقداری تاخیر شد لذا امروز این توفیق حاصل شد تا خدمت اهالی عزیز، خونگرم، مومن و انقلابی خراسان جنوبی برسیم.

وی گفت: امید است بتوانیم برخی از طرح‌های مهم فرهنگی و هنری را از نزدیک بازدید کنیم، چند کار جدید نیز آماده شده و در راهپیمایی ۱۳ آبان بیرجند در جمع مردم حضور خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در استان خراسان جنوبی طی ۲ سال اخیر قدم‌های مهمی برداشته شده است که از استاندار و همکاران حوزه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم و امروز ضمن بازدید، جمع بندی از اقداماتی که باید در ۲ سال آینده انجام شود را هم خواهیم داشت تا برای بخش مهمی از طرح‌های حوزه فرهنگ و هنر راهکارهایی که پیشنهاد دارند به جمع بندی برسیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه برای بازدید و افتتاح چند طرح‌ همچنین حضور در برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته فرهنگی خراسان جنوبی وارد بیرجند شد و بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.