معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران و فرصت تبیین جنایت‌های استکبار است.

۱۳ آبان، نماد استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش قدس خراسان، سید هادی طباطبایی در حاشیه سفر به شهرستان خلیل‌آباد، در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن دعوت از همه اقشار، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، عنوان کرد: کشورهای مستکبر آنهایی هستند که بخواهند قدرت و سلطه خودشان را بر دنیا گسترش دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه کشور ما قبل از انقلاب این وضعیت اسفبار را داشت به گونه‌ای که به طور کامل تحت سلطه آمریکای جنایتکار بودیم.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حتی تعویض نخست‌وزیرها و تعیین نمایندگان نیز با اذن آنها بود و دولت آن زمان هیچ اختیاری از خود نداشت، اما به برکت جمهوری اسلامی ایران و زحمات امام راحل و مقام معظم رهبری اکنون ایران جایگاه ویژه‌ای را در دنیا همراه جبهه مقاومت باز کرده است.

طباطبایی عنوان کرد: با گسترش و توسعه معنویت، علم و منطق در کشورمان، سربازهای مختلفی را در دنیا داریم که از جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند و این حاصل خون شهدا و زحمات رزمندگان و نیروهای جهادی، علمی و ... در طی این ۴۳ سال بوده است.

وی افزود: اکنون ایران به قدرتی رسیده که وقتی پهپاد آمریکایی که به داخل کشور نفوذ کرده بود را هدف قرار می‌دهیم ترامپ ابتدا گفت انتقام می‌گیریم، اما در مدت زمان کوتاهی تشکر می‌کند که هواپیمای نظامی آنها را نزدیم.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه این نشان دهنده اقتدار و تسلط جمهوری اسلامی ایران بر حوزه منافع خودش است، اذعان کرد: تمامی این برکات ناشی از حضور مردم در عرصه‌ها و راهپیمایی‌های مختلف است.

وی افزود: هرساله مردم ایران با حضور در این راهپیمایی‌ها، بیعت خود را با انقلاب و نظام نشان می‌دهند، موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در حضور پرشور مردم است.

طباطبایی با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچ‌گاه خیانت‌های آمریکا را فراموش نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران و فرصت تبیین جنایت‌های استکبار است.

وی در پایان گفت: ۱۳ آبان حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی است که در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران، فراموش نشدنی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.