معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به نظام سلطه بود و اگر ملت های جهان هم یک نه بزرگ به آمریکا و نظام سلطه بگویند، کار استکبار تمام می‌شود.

معاون رئیس جمهور: انقلاب اسلامی نه بزرگ به نظام سلطه‌ بود

به گزارش قدس آنلاین؛  امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز شنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر زنجان افزود: ۱۳ آبان از روزهای حساس در تاریخ ملت ایران بوده که در مقاطع مختلف سرمنشاء حرکت های سرنوشت ساز در این کشور شده است.
وی ادامه داد: در دوران انقلاب عده ای انقلابی بودن را به معنای پیرو کمونیسم بودن می دانستند، زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دانشجویان بصیر و پیرو خط امام(ره) که زمان شناس بودند ادعای انقلابیگری چپ ها را شکستند.
قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: در اوایل انقلاب در تحرکات تجزیه طلبانه که رد پای جاسوسان آمریکا پیدا بود، آمریکا طی هفتاد سال گذشته از زمان دولت مصدق به ملت ایران ضربه زده اند.
وی ادامه داد: ۸۰ درصد توسعه و عمران کشور از انقلاب محقق شده است در حالی که پیش از انقلاب میزان صادرات نفت کشور بیش از ۶ میلیون بشکه بود.
قاضی زاده هاشمی به مبارزات مبارزان فلسطینی اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از دخالت در کشورها به تاراج بردن ثروت آنهاست و اکنون اگر به ثروت و قدرتی رسیده اند از غارت دیگر کشورها بوده است.
معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در انقلاب اول رژیم مستبد را از کشور بیرون کردیم و در انقلاب دوم به تعبیر امام (ره) در ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست.
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: امروز دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده است و بسیاری از ملت ها و دولت ها بیدار شده اند که اقتصاد و توسعه آنها در گرو مقاله با نظام سلطه است.
وی به لزوم اصلاح ساختار استکبار زده مجامع بین المللی تاکید کرد و گفت: امروز افکار عمومی در جوامع مختلف علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگین شده است ولی اینها همچنان به حمایت های خود از اشغالگران و سلطه گران ادامه می دهند.
قاضی زاده هاشمی گفت: در جنگ اخیر به اندازه ۲ بمب اتم، بمب روی ساکنان غزه خالی کرده اند ولی با همه اینها نتوانستند روحیه مقاومت مردم فلسطین را بشکنند.
معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروز ایران به قدرت جدید جهانی تبدیل شده است، گفت: این جایگاه و عظمت به مدد فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدایی است که در این مسیر خون دادند و راه رشد کشور در ادامه راه شهداست‌.
وی افزود: تا این فرهنگ در ملت ایران است، این ملت خفت و خواری نخواهد دید با اینکه دشمن توطئه های متعددی در طول ۴۵ سال علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است و پس از هر فتنه خدا قدرت بیشتری به ملت ایران داده است.
قاضی زاده هاشمی گفت: اگر امروز جریان مقاومت به تنهایی در برابر تمام مستکبران است به برکت فرهنگ مقاومت و انقلاب اسلامی است‌.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.