نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فریاد ما فریاد قرآن است که می‌گوید ببینید پیامبر خدا، حضرت ابراهیم در برابر دشمنان‌ چه گفت. آمریکا ما با دشمنی با تو افتخار می‌کنیم و بدان که این ملت تا نابودی استکبار هرگز خسته و فرسوده نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: فریاد ما بر سر آمریکا، فریاد قرآن است 

 به گزارش قدس خراسان، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان صبح امروز از میدان بسیح تا حرم مطهر رضوی با حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان مشهدی برگزار شد. 

سخنران ویژه این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در ابتدا بیان کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شما از  برجسته‌ترین مصادیق ذکر خداست. ۱۳ آبان امسال علاوه بر مناسبت‌های پیشین که حقیقت همه آن‌ها استکبارستیزی بود، یک مناسبت زنده دیگر هم دارد. امروز روزی است که استکبار چهره خود را بیش از همیشه نشان داد. 

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی گفت: ۱۳ آبان امسال مصادف است با آغاز پنجمین هفته‌ عملیات طوفان‌الاقصی. عملیاتی که هیچ چیز برای اسرائیل و امریکا باقی نگذاشت. شعار مرگ بر  آمریکا و  مرگ بر اسرائیل و استکبارستیزی ما عملی تعصبی و احساساتی نیست؛ بلکه مبتنی بر منطق قران و ولایت است. ما در مکتب قرآن یاد گرفتیم که تا کفر به طاغوت نداشته باشیم ایمان و توحید معنی ندارد. 

وی افزود: شعار ما ترجمه ذکر خداست. ما در این روز لا اله الا الله را معنا کردیم. امروز جرسومه‌ای خبیث‌تر از آمریکا و رژیمی که بچه‌های مردم را به انتقام از رزمندگان می‌کشد و به شهادت می‌رساند نداریم. استکبار توان این را ندارد که با رزمندگان مقاومت مقابله کند، از این رو انتقامش را از زنان و کودکان بی گناه می‌گیرد. ذلت و پستی از این بیشتر؟ 

حاجی صادقی بر اینکه نمی‌توان مومن بود مگر با برائت و استکبار ستیزی تاکید کرد و گفت: فریاد ما فریاد قرآن است که می‌گوید ببینید پیامبر خدا، حضرت ابراهیم در برابر دشمنان‌ چه گفت. امریکا ما با دشمنی با تو افتخار می‌کنیم و بدان که این ملت تا نابودی استکبار هرگز خسته و فرسوده نخواهد شد. منطق ما در این شعارها و استکبارستیزی و مقابله با امریکا، منطق قرآن است. 

وی ادامه داد: اسرائیل به عنوان یک عضو ثابت استبکار، رقمی نیست. هرچه داشتند کردند اما بدانند این عملیات سرازیری سقوط این رژیم را محکم رقم زد. 

حاجی صادقی با بیان اینکه بزرگترین جلوه زندگی ۲۵۰ ساله ائمه مبارزه با طاغوت، جهاد و استکبارستیزی بوده است گفت: منطق ما هیهات منا الذله است. ما برائت را به اندازه تولی با اهمیت می‌دانیم. دنیا نمی‌تواند ما را متوقف کند. امروز گفتمان استکبارستیزی ما جهانی شده است و فریاد تمام دنیا مرگ بر آمریکاست. 

وی در ادامه بیان کرد: منطق ما در استکبارستیزی منطق امام حسین(ع) است و بر این منطق استقامت می‌کنیم. امروز سردمدار بزرگ استکبار و شیطان بزرگ آمریکاست و بر این اساس هرچه فریاد داریم بر سر استکبار می‎زنیم. ما به عنایت و یاری خدا ایمان داریم. انقلاب ما به یاری خدا و همراهی مردم و به برکت وجود رهبری، در این ۴۵ سال توقف نداشته و امروز به دنیا صادر شده است.  

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی بود گفت: دشمن برنامه داشت تا مسجدالاقصی را تخریب و میلیون‌ها یهودی دیگر را به سرزمین اشغالی وارد کند تا به قول خودشان به مساله فلسطین پایان بدهند. اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، امروز مساله فلسطین مهم‌ترین مساله جهان اسلام است. با این عملیات همه نقشه‌ آن‌ها خنثی شد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خود دشمن هم می‌داند سرعت نابودی اسرائیل بسیار زیاد شده و دیگر حتی یهودیان هم به آن‌ها اعتماد نمی‌کنند. خیلی از کشورهای دیگر که فکر می‌کردند بدون رژیم صهیونیستی نمی‌توانند زندگی کنند، یکی یکی از آن برائت می‌جویند. اما به قول مقام معظم رهبری این ها کافی نیست. از کشورهای عربی می‌خواهیم وظیفه خود را انجام بدهند و سفارت‌های این رژیم را ببندند و ارسال نفت و گاز را متوقف کنند. فلسطین آزاد خواهد شد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است. این اتحاد مسلمانان است که در نهایت حتی می‌تواند اعتماد یهودیان به دولت صهیونیستی را از بین ببرد و این رژیم پوشالی را از درون متلاشی کند. امروز به برکت این عملیات دیگر جریان عادی سازی فلسطین به یک افسانه تبدیل و جبهه مقاومت مستحکم‌تر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.