معاون عملیات سازمان بسیج کشور گفت: جمهوری اسلامی به عنوان حافظ ملت‌های مستضعف جهان پرچم استکبار ستیزی را برافراشته خواهد کرد و شک نداریم آمریکا واسرائیل سیلی می‌خورند و بر جایشان می‌نشینند.

آمریکا و اسرائیل از جمهوری اسلامی سیلی می‌خورند

به گزارش قدس آنلاین، سردار نصرت‌الله سیف، معاون عملیات سازمان بسیج کشور، در مراسم ۱۳ آبان و در جمع دانش آموزان شهرستان فردیس،  با بیان اینکه امروز سالروز سیلی خوردن آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان انقلاب اسلامی  و تسخیر لانه جاسوسی‌است، اظهار کرد: آمریکا از  روزاول  نمی‌خواست انقلاب اسلامی پیروز شود و توطئه‌های بسیاری را علیه جمهوری اسلامی رقم زد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت:  دانش آموزان و سرمایه های نظام اسلامی و یادگاران ۳۶ هزار شهید دانش آموز، روزی که اولین سیلی را بر گوش آمریکا نواختید، از همان روز  آماده مبارزه  بی امان با آمریکا شدید.  

این مقام مسؤول بااشاره به اینکه پیش از انقلاب تمام قدرت دنیا بین دو ابر قدرت امریکا و شوروی تقسیم شده بود، بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی ایران تحت نظارت آمریکا بود و حتی ارتش زیر نظر ژنرال هایزر اداره می‌شد. تا اینکه  به رهبری امام خمینی،  انقلاب پیروز شد.  پس از انقلاب هم آمریکا  از طریق افرادی مثل بنی صدر منافقین را مسلح و ۱۷هزار نفر را شهید کردند. پس از آن هم نظامی و جنگ را به کشور تحمیل کردند. 

وی افزود: در روزهای دفاع مقدس دانش آموزان و معلمان هم در سنگر علم تلاش کردند هم  برای دفاع از کشور جنگیدند  می‌جنگیدند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی شد. پس از پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، آمریکا به پیروزی رسید.‌ پس از جنگ هم آمریکا تلاش کرد از طریق تهاجمات فرهنگی با ایران مقابله و از صدور انقلاب اسلامی به دنیا جلوگیری کند، اما نتوانست و لشگرهای بسیج برای مقابله با آمریکا در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و ... تشکیل شد و ایستادگی کرد. 

سیف با بیان اینکه  جنگ ما با آمریکا تا ابد ادامه خواهد داشت، گفت: آمریکا دیگر جایی این دنیا ندارد.  به آمریکا هشدار می‌دهیم که مثل شوروی در حال فروپاشی هستید.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما بدانید در هرخاکریز می‌روید و قله های دنیا را در علم و دانش،  فرهنگ،  اقتصاد و استکبار ستیزی فتح می‌کنید، به گوش آمریکا سیلی می‌زنید.‌ آمریکا می داند دیگر در منطقه و بین مسلمانان و مستضعفان جهان جایی ندارد.

معاون عملیات بسیج گفت: جمهوری اسلامی به عنوان حافظ ملت‌های مستضعف جهان  پرچم استکبار ستیزی را برافراشته خواهد کرد و  شک نداریم امریکا واسرائیل سیلی می‌خورند و بر جایشان می نشینند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در فلسطین، گفت: مردم مظلوم و رزمندگان قهرمان فلسطین چنان بر اسرائیل تاختند که رئیس جمهور آمریکا، فرانسه و  دیگر حامیانشان را واسطه می کنند. همه دستپاچه شده اند و زورشان  را با همواپیماها و بمباران کودکان  نشان می‌دهند.‌ اما بدانند همین کودکان زخمی روزی معالجه می‌شوند و انتقام برادران و خواهران خود را از امریکا و اسرائیل می‌گیرند یقین داشته باشید دست خدا با رزمندگان فلسطین خواهد بود.

سردار سیف گفت: شما دانش‌آموزان  در حمایت از ملت مظلوم فلسطین  کار بزرگی انجام دادید. دانش آموزان زمان جنگ درس می‌خواندند و روزی  دانشمندان  این کشور شدند  و موشک‌هایی را ساختند که دشمنان را به وحشت انداخته است. حالا دشمنان  به هم پیمانانشان اعلام می‌کنند که از ایران اسلحه نخرید. یقین داشته باشید روزی  همه مستکبران جهان را  بر سر جایشان خواهیم نشاند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.