وزیر اطلاعات گفت: عملیات تاریخی طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی فلسطین شکست مفتضحانه‌ دیگری را در منطقه متوجه آمریکا نموده و ابهت پوشالی صهیونیسم متجاوز را به طور کامل به هم ریخته است.

حجت الاسلام خطیب: طوفان الاقصی ابهت پوشالی صهیونیسم را شکست

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در پیامی گفت: عملیات تاریخی طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی فلسطین شکست مفتضحانه‌ی دیگری را در منطقه متوجه آمریکا نموده و ابهت پوشالی صهیونیسم متجاوز را به طور کامل به هم ریخته است.

متن پیام وزیر اطلاعات بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت ۱۳ آبان

یوم الله ۱۳ آبان «روز مبارزه با استکبار جهانی» یاد آور سه واقعه تاریخی؛ تبعید حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) به ترکیه پس از اعتراض به لایحه‌ی ضد حقوق بشری کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که هرساله با شکوه در ایران اسلامی برگزار می‌گردد و همواره بر گستره‌ی آن افزوده می‌شود.
۱۳ آبان امسال در شرایطی گرامی داشته می‌شود که ماهیت سبعانه‌ی آمریکای جنایت کار بیش از بیش نمایان شده و علاوه بر خشم ملت‌های مستضعف جهان، شهروندان آمریکا نیز در مخالفت با ظلم و جور به ملت‌های مظلوم به ویژه، در دفاع از مردم مظلوم غزه علیه سیاست‌ها و سیاستمداران آن کشور خروش نمودند.
در این ایام، عملیات تاریخی «طوفان الاقصی» توسط مقاومت اسلامی فلسطین شکست مفتضحانه‌ی دیگری را در منطقه متوجه آمریکا نموده و ابهت پوشالی صهیونیسم متجاوز را به طور کامل به هم ریخته و حملات ددمنشانه‌ی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی دفاع و بمب باران‌های وحشیانه‌ی غزه که با همکاری و حمایت تسلیحاتی آمریکا صورت می‌گیرد، ملت‌های جهان را به همآوردی با رژیم جعلی به میدان آورده و سردمداران آن رژیم را مستأصل نموده است.
ضمن نکوداشت یوم الله ۱۳ آبان و نثار درود بیکران به روان پاک حضرت امام راحل و شهدای دانش‌آموز به‌ویژه شهدای مظلوم غزه، به همراه سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در سنگر مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی با ولی امر خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) تجدید عهد می‌کنیم که تا نابودی ستمگران پهنه‌ی هستی؛ آنی از مجاهدت در راه خداوند قاصم الجبارین غفلت نورزیم.
ان‌شاءالله، اندوه مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان و غم هجران منجی عالم بشریت به سر رسیده و با فرج حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج)، کاخ ظلم همه‌ی مستکبران عالم فرو می‌ریزد و وعده‌ی الهی فرا خواهد رسید.

سید اسماعیل خطیب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.