مدیرکل بنیاد برکت لرستان گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی در لرستان در سطح ۱۰ محله و از محل اعتبارات داخلی ستاد اجرایی فرمان امام بوده و طرح‌های پیشنهادی با زمینه اشتغال پایدار بصورت پایلوتی اجرا خواهد شد.

ورود بنیاد برکت به طرح‌های اشتغال‌زایی در خانه‌های احسان 

به گزارش قدس آنلاین، مجید طائف اظهار کرد: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته در نظر است علاوه بر روستاهای هدف جهت اشتغال‌زایی، ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در محلات هدف (خانه‌های احسان) در برنامه کاری قرار گیرد، این طرح در استان در سطح ۱۰ محله و از محل اعتبارات داخلی ستاد اجرایی فرمان امام بوده و طرح‌های پیشنهادی با زمینه اشتغال پایدار به صورت پایلوتی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ادامه فعالیت‌های خانه‌های احسان در سال‌جاری خدمات مناسبی صورت گرفته از جمله اعزام  ۳۲۰ نفر از جوانان محلات حاشیه‌نشین فعال در طرح تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ محله  در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور صورت گرفته که این افراد از خانه‌های احسان، هلال، امداد و بهزیستی همراه با سایر زائران حسینی از استان و به صورت هماهنگ به مدت هفت روز به این سفر معنوی اعزام شدند.

طائف بیان کرد: مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی، با ۱۰۰ تیم در پنج محله با هدف شناسایی استعدادهای فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با مشارکت خانه‌های احسان در محلات مورد هدف برگزار شد که پس از مسابقات کشوری پنج نفر از بازیکنان استانی انتخاب و به فدراسیون فوتبال جهت معرفی به تیم‌های دسته اول معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد برکت لرستان تصریح کرد: همچنین در ادامه فعالیت‌های خانه‌های احسان تعمیرات جزیی و کلی منازل مسکونی، تعمیر مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع لوازم ضرور زندگی و... از خدمات خانه‌های احسان به جامعه هدف بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.