فرماندار نوشهر با اشاره به آب‌گرفتگی شدید ۲۵ روستای شهرستان، گفت: براثر بارش سنگین و سیل‌آسا، ۱۲ روستای استان دچار آب‌گرفتگی شدید شدند که پیش‌بینی ما بر این است حدود ۲۵ منزل مسکونی تخریب شده باشد.

گزارش اولیه خسارت سیل در نوشهر/ تخریب ۲۵ واحد مسکونی و آبگرفتگی ۱۲ روستا

به گزارش قدس آنلاین، رستم زودی، فرماندار شهرستان نوشهر اظهار کرد: بر اثر بارش سنگین و سیل‌آسا، ۱۲ روستای استان دچار آب‌گرفتگی شدید شدند که پیش‌بینی بر این است حدود ۲۵ منزل مسکونی تخریب شده باشد.

وی با اشاره به خسارت به جاده‌ها، تیربرق‌ها و سردهنه‌های زراعی در مازندران، افزود: در حوزه شهری نیز از میدان مخابرات بخش اعظمی از منازل دچار آب گرفتگی شدند که شب گذشته باحضور نیروهای جمعیت هلال‌احمر و بسیج نسبت به پاک‌سازی اقدام شد.

فرماندار شهرستان نوشهر بیان کرد: طغیان رودخانه سردآب‌رود منجر به جمع شدن سرشاخه‌ها و تنه درختان شکسته پشت سد زوات چالوس شد که بسته شدن دهانه پل و ورود سیلاب به محدوده روستای علی‌آباد زوات را به دنبال داشت که باید منابع طبیعی نسبت به جمع‌آوری تنه درختان اقدام کند و احتمال می‌دهیم تاج سد آسیب دیده باشد.

وی با اعلام اینکه نیروهای بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و سایر را برای برآورد خسارت و آخرین وضعیت‌ها بسیج کردیم، گفت: تا قبل از ظهر گزارش خسارت‌ها و آخرین وضعیت را ارائه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.