توضیحات بهاره افشاری پس از وایرال شدن بخشی از صحبت‌هایش در یک همایش که باعث ایجاد شایعاتی درباره بیماری سخت او و نگرانی اهالی سینما نیز شده بود.

بهاره افشاری: در سلامت کامل هستم. حتی در دوران درمان بیماری خاصی نیستم...

بهاره افشاری در ویدئویی که در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد راجع به فیلم منتشر شده از او مبنی بر اینکه دچار بیماری خاصی است، توضیحاتی داد. او گفت: این ویدئو مربوط به رویداد تدکس بانوان هست که من چند هفته پیش در آن حضور داشتم و من بخش هایی از صحبت هایم در آن رویداد را مطرح کردم با محور امید و زن قوی. 

این بازیگر ادامه داد: من در آن جا راجع به دوران سختی از زندگی‌ اجتماعی و خانوادگی صحبت کردم که درگیر بیمار جسمانی هم بودم اما الان از همه این شرایط عبور کرده‌ام. 

 وی با بیان اینکه هر خبری مبنی بر بیمار بودن من، کذب محض است با گلایه از رسانه‌ها گفت: امیدوارم از این به بعد صفحات مجازی و رسانه‌ها اگر می‌خواهند خبری را منتشر کنند حتما از موثق بودن آن مطلع باشند یا در انتخاب تیتر کمی دقت کنند چون تیترها گاها آسیب‌های جدی بهافراد وارد می‌کند و آن‌ها را آزار می‌دهد.

او اظهار کرد: در روزهایی که همه ما پر از دلمشغولی هستیم باید کمک کنیم باری از دوش هم برداریم نه اینکه به اتفاقات پیرامونی دامن بزنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.