فرماندار نهاوند گفت: با توجه به کیفیت نامطلوب نان و قیمت بالای گوشت در نهاوند مردم از این شرایط ناراضی بوده و خواهان نظارت بیشتر بر بازار هستند.

گلایه مردم از قیمت بالای گوشت در نهاوند

به گزارش قدس آنلاین، ضرغام احمدوند ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: با وجود تلاش دستگاه‌های اجرایی و نظارتی عضو ستاد تنظیم بازار، متاسفانه گزارش‌هایی مبنی بر ضعف نظارت بر بازار گوشت و نان به دست ما می‌رسد که نشان از گلایه‌مندی مردم از وضعیت موجود دارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار در اوضاع اقتصادی امروز جامعه باید متفاوت‌تر از گذشته باشد گفت: نظارت بر واحدهای نانوایی و عرضه گوشت قرمز و سفید بسیار ضرورت دارد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه مردم از کیفیت نان و قیمت گوشت قرمز در شهرستان ناراضی هستند تصریح کرو: باید علاوه بر تشدید نظارت‌ و بازبینی نحوه تقسیم آرد بین نانوایان، سهمیه‌بندی بر اساس نیازهای منطقه‌ای و محلی تقسیم شود تا رضایت مردم جلب شود. 

وی اضافه کرد: ادارات متولی در حوزه بازار و اقتصاد باید نظارت را تقویت کرده و برخورد جدی با متخلفان داشته باشند تا گرانی در شهرستان کنترل شود.

احمدوند تاکید کرد: در تنظیم بازار باید تمام دستگاه‌ها و ادارات با گشت مشترک همراه هم باشند تا با امکانات موجود بیشترین بهره‌مندی در نظارت بازار را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.