آژانس کاریابی و کمک‌رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) عصر یکشنبه به وقت محلی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتباط ما با اکثر کارمندان‌مان در نوار غزه قطع شده است.

سازمان ملل: ارتباط ما با کارمندان‌مان در نوار غزه قطع شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: ارتباطات مخابراتی و اینترنتی برای سومین بار از آغاز درگیری در نوار غزه در نتیجه قطع خدمات مخابراتی، اینترنت و برق این منطقه از سوی (رژیم) اسرائیل رخ داده است.

دفتر رسانه‌ای حماس نیز ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از قطع ارتباطات تلفنی و اینترنتی نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، ارتش (رژیم) اسرائیل بمباران شدید چندین بیمارستان در شمال نوار غزه را آغاز کرده است.

در این بیانیه آمده است: بیش از یک ساعت است که بمباران سنگینی در اطراف بیمارستان‌های نوار غزه در حال انجام است.

به نوشته اسپوتنیک، در حالی که اندکی قبل از آغاز این بمباران، خدمات ارتباطی و اینترنتی در کل نوار غزه قطع شده بود، انفجارهای شدید و بمباران بی‌سابقه اسرائیل از هوا و دریا منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم فلسطین در شهر غزه شده است.

آژانس وفا فلسطین نیز در همین رابطه اعلام کرد: حملات تشدید شده رژیم صهیونیستی، خشونت‌آمیز و بی‌سابقه بوده و منجر به کشته شدن بسیاری از جمله کودکان و زنان و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و تخریب بسیاری از ساختمان‌ها و خانه‌های مسکونی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.