وزیر امور خارجه گفت: شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی باید برای خلع سلاح اتمی رژیم وحشی صهیونیستی فوری و بدون وقفه اقدام کنند. 

امیرعبداللهیان: شورای امنیت برای خلع سلاح اتمی رژیم صهیونیستی فوری اقدام کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تهدید وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب اتم عیه مردم غزه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اظهارات وزیر رژیم اسراییل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است.

وی گفت: شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی باید برای خلع سلاح اتمی این رژیم وحشی و آپارتاید فوری و بدون وقفه اقدام کنند. فردا دیر است. مسئولیت کامل این نسل کشی با کاخ سفید است.

گفتنی است؛ آمیخا الیاهو وزیر کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استفاده از بمب اتمی علیه نوار غزه را به عنوان گزینه روی میز اسرائیل پیشنهاد و با اجازه ورود هرگونه کمک بشردوستانه به این منطقه مخالفت کرده بود.

او همچنین از ادامه شهرک سازی دفاع کرده بود و گفته بود که هرکس پرچم فلسطین یا حماس را برافراشته باید از روی زمین محو شود.

رسانه های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی اظهارات جنجالی اخیر آمیخا الیاهو، وزیر کابینه خود، جلسات کابینه را بدون اطلاع بعدی لغو کرد.

در پی تشدید انتقادات علیه وی، الیاهو مجبور به عقب نشینی از اظهارات خود شد.

وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت مردم فلسطین چه خواهد شد، گفت: آنها می توانند به ایرلند یا صحراها بروند؛ هیولاهای غزه باید خودشان راه حلی پیدا کنند! شمال نوار غزه نباید وجود داشته باشد. و هرکس پرچم فلسطین یا حماس را به اهتزاز درآورد، باید از روی زمین محو شود!

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.