جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: محور مقاومت در تمام جبهه‌ها دستاوردهای بزرگی به دست آورده و این روند ادامه دارد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: دستاوردهای محور مقاومت در همه جبهه‌ها ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در صبحگاه نیروهای دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) در اصفهان با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها اظهار داشت: به نیروها و مردم مقاومت غزه درود می‌فرستیم که در مقابل رژیم جنایت کار صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی افزود: محور مقاومت در تمام جبهه‌ها دستاوردهای بزرگی به دست آورده و این روند ادامه دارد.

نصیرزاده گفت: در دنیا، نیروهای مسلح برخی کشورها تشریفاتی و شماری دیگر در خدمت مستکبران هستند و انسان‌های بی‌دفاع را هدف قرار می‌دهند که نمونه‌اش در جنایات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه مردم غزه مشاهده کردیم.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: علم، دانش و مهارت نیروهای مسلح در خدمت و تکریم انسانیت است، اما دیدیم و شنیدیم که صهیونیست‌ها گفتند ما در فلسطین باید انسانیت‌زدایی کنیم و این شرم آور است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: دستاوردهای محور مقاومت در همه جبهه‌ها ادامه دارد

وی ادامه داد: عنصر معنویت در کنار عزم و اراده و ایمان، و عنصر آمادگی‌های رزمی و نظامی، مهمترین عوامل بازدارندگی نیروهای مسلح ایران است.

نصیرزاده گفت: شما جوانان غیور و با ایمان می‌توانید موجب بالندگی و پیش‌برندگی کشور در عرصه‌های مختلف باشید.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شما عزیزان با عزم راسخ به عنوان پیش‌برنده منویات مقام معظم رهبری هستید و به زودی و با عنایت حق تعالی نماز جماعت را در مسجد الاقصی برگزار می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.