وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از جشنواره همام که در فرهنگستان هنر در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران از خریداری بخشی از آثار این جشنواره از سوی این وزارتخانه خبر داد.

بخشی از آثار جشنواره همام از سوی وزارت فرهنگ خریداری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد، محمدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر درباره آثار این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه خوبی بود و واقعا از دیدن این هنرمندان و آثار آن‌ها خوشحال شدم و ما به این هنرمندان هم‌ از نظر هنری و هم از نظر نشاط و شور زندگی که در وجود آن‌ها وجود دارد، افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: پای درددل این هنرمندان نشستیم و در راستای رفع بخشی از مشکلات آنها تلاش خواهیم کرد تا بخش مهمی از هنرمندان این جشنواره عضو صندوق هنر شوند.

اسماعیلی گفت: ان‌شالله بخشی از آثار هنرمندان جشنواره همام از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری می‌شود و با معرفی این آثار برای عرضه بهتر، به این هنرمندان کمک خواهیم کرد.

گفتنی است، سومین دوره از جشنواره همام با نمایش  ۷۰۰  اثر هنری معلولان ایران و ۱۱ کشور جهان از جمله هنرمندان کشورهای اردن، بنگلادش، هند، مالزی، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان، مجارستان، عمان، امارات و صربستان  تا ۱۷ آبان در فرهنگستان هنر در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به این نمایشگاه مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.