با طرح سوالاتی در خصوص شرایط غزه به میان اهل سنت سیستان و بلوچستان رفتیم تا بدون واسطه نظرات مردم را در این باره جویا شویم که نظرات آنها شنیدنی است.

 واکنش اهل سنت سیستان و بلوچستان به جنایات اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین،  این روزها حملات شدید رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به مردم غزه به تیتر یک خبری رسانه‌های دنیا تبدیل شده و البته امپراطوری رسانه غرب با تمام توان به صحنه آمده تا حقیقت را وارونه جلوه دهد و نمونه بارز بمباران بیمارستان «المعمدانی» در مرکز نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی بود که در ادامه با ادعایی مضحک تلاش کردند این اقدام را پای خطای حماس در پرتاب موشک تمام کنند.

در این میان یکی از اقدامات رسانه‌های غربی تلاش در راستای ایجاد خلل در وحدت مسلمانان شیعه و سنی بوده تا شاید بتوانند از اجماع جهانی که علیه رژیم غاصب صهیونیستی در میان مردم کشورهای اسلامی در حال شکل‌گیری است، جلوگیری کنند.

مردم شیعه و سنی اما به ویژه در استان سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت و الگوی وحدت اسلامی، یک‌صدا و متحدتر از همیشه بر حمایت از مردم مظلوم غزه تاکید دارند که این موضوع چون خاری در چشم دشمنان است.

در این راستا دوربین تسنیم با طرح سه سوال "از حوادث این روزهای غزه خبر دارید؟ ما چه وظیفه‌ای در قبال مردم غزه بر عهده داریم؟ می‌گویند ما خودمان نیازمند هستیم، چرا باید به مردم غزه کمک کنیم؟" به میان مردم بلوچ اهل سنت سیستان و بلوچستان رفته تا نظر آنها را جویا شود و پاسخ‌های آنها شنیدنی است. مردم بلوچستان در این گفت‌وگو بر ضرورت کنار گذاشتن اختلافات جزئی و حمایت از مردم غزه و امدادرسانی به آنها تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.