برخی از دستگاه‌ها مکلف به ترویج و نشر آثار و اندیشه‌ها و سیره عملی امام راحل و اندیشه مقام معظم رهبری در گستره ملی و بین‌المللی شدند.

تکلیف مجلس به دستگاه‌ها برای ترویج اندیشه‌های امامین انقلاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه با بند (ت) ماده ۷۵ این لایحه موافقت کردند.

بر این اساس، دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور خارجه، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم مکلفند با استفاده از کلیه امکانات فرهنگی، هنری و امکانات تجسمی و رسانه‌های همگانی نسبت به تبیین، تبلیغ، ترویج و نشر آثار و اندیشه‌ها و سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در گستره ملی و بین المللی اقدام نمایند.

تبصره - دستگاه‌های اجرایی مکلفند نسبت به تبیین و ترویج اندیشه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، در گستره ملی و بین المللی اقدام نمایند.

سازمان مکلف است آئین نامه اجرایی این تبصره را ظرف شش ماه اول اجرای برنامه، تدوین و پس از تأیید دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به تصویب هیأت وزیران برساند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.