رژیم صهیونیستی که در نبرد برابر مقاومت فلسطین ناکام مانده و شکست سختی خورده است در چارچوب پیشه همیشگی خود یعنی کودک‌کشی به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد و بر اساس آمار آژانس امداد و کار آوارگان فلسطین (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد، هر ۱۰ دقیقه یک کودک شهید می‌شود.

آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز آخرین آمار شهدای کودک در نتیجه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را چهار هزار و ۲۳۷ کودک اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این کودکان اغلب حین حملات خواب بودند و اکنون در خواب ابدی آرمیده‌اند.

در همین راستا، آژانس امداد و کار آوارگان فلسطین (آنروا) وابسته به سازمان ملل با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: در جنگ (غزه) به طور میانگین در هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته شده و ۲ تن مجروح می‌شوند.

آنروا اعلام کرد: حفاظت از غیرنظامیان در جنگ غره نه یک آرزو یا یک هدف ایده‌آل، بلکه یک وظیفه و تعهد در قبال بشریت است.

این سازمان همچنین بر ضرورت حفاظت از غیرنظامیان در هر مکانی تاکید کرد.

پیش از این نیز سازمان یونیسف، صندوق اسکان سازمان ملل، سازمان بهداشت جهانی و آنروا در بیانیه ای اعلام کرده بودند که ۶۷ درصد از شهیدان حملات رژیم اسرائیل به غزه را کودکان تشکیل می‌دهند.

این چهار نهاد اعلام کردند: روزانه ۴۲۰ کودک شهید شده‌اند و برخی از آنها را شیرخواره هایی تشکیل می‌دادند که زمان زیادی از زندگی آنها نمی‌گذشت و این آمار در هر لحظه رو به افزایش است.

در سی و دومین روز جنگ غزه همچنان نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که به هیچ عنوان مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد و افزود: در همین مدت ۲۵ هزار و ۹۵۶ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.