معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد از پلمب یک مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در حوزه کاشت مو در این شهر خبر داد.

یک مرکز غیرمجاز کاشت مو در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، رضا گلدوزیان با اشاره به فعالیت همزمان ۱۰ فردِ مداخله‌گرِ فاقدِ صلاحیت در این مرکز اظهار کرد: این مرکز در محدوده بلوار وکیل آباد مشهد فعال بود و متاسفانه مراجعان زیادی نیز داشت که اغلب مراجعین آنها از اتباع خارجی بودند که از طریق فعالیت لیدرها به این مرکز هدایت می‌شدند. 

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: عدم صلاحیت حرفه‌ای تکنسین‌ها، عدم رعایت بهداشت، دفع غیربهداشتی زباله، استفاده از داروهای غیرمجاز از جمله مواردی است که در این مرکز و مراکز غیرمجازِ مشابه به وقوع می‌پیوندد که سلامت عمومی را به مخاطره خواهد انداخت.

وی افزود:  فرار مالیاتی علی رغم گردش مالی بالا از سایر تخلفات این مراکز مداخله‌گر است.

گلدوزان بیان کرد: با احراز تخلفات و پس از پلمب با تشکیل پرونده مراتب جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اهمیت شناخت و تفکیک مراکز پزشکی از مراکز مداخله‌گر بیان کرد: به همه‌ شهروندان گرامی توصیه می‌کنم برای حفظ سلامت خود از مراجعه به مراکز غیرمجاز در حوزه درمان خودداری کرده و قبل از مراجعه به مرکز درمانی از قانونی بودن مرکز اطمینان حاصل فرمایند.

گفتنی است؛ در این راستا سامانه‌ اینترنتی به آدرس membersearch.irimc.org در دسترس عمومی قرار دارد که با جستجوی اسم و فامیل پزشک در این سامانه می‌توان از اطلاعات دقیق در خصوص محل فعالیت، پروانه فعالیت و مدارک پزشک اطمینان حاصل کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.