مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز گفت: ۸۰۰ نقطه حادثه خیز در پایتخت شناسایی شده است.

۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در تهران شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی گلشنی روز شنبه با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک در این ستاد به دو بخش اصلی ستادی و منطقه‌ای تقسیم می‌شود، اظهار کرد: شناسایی این نقاط در سطح شهر و رفع ۶۵ درصد از مشکلات توسط مناطق با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی انجام گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه ارتقای و بهبود کیفی و کمّی سرویس‌ رسانی در حوزه اتوبوس و تاکسی را در دستور کار داریم، افزود: در حوزه اتوبوسرانی، علاوه بر بهسازی و مناسب‌سازی ۷۰ ایستگاه اتوبوس، مقرر شد تا اتوبوسرانی در ایام بارش با اعزام اتوبوس‌های بیشتر به نقاط پُر ازدحام، خدمات مؤثرتری به شهروندان ارائه دهد.

به گفته وی، برای شناسایی ناوگان غیر فعال تاکسیرانی و کنترل و نظارت دقیق و کامل بر تاکسی‌ها نیز تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اگر رانندگان تاکسی‌ در زمان بارش به شهروندان خدمات حمل و نقلی ارائه ندهند، جریمه غیر نقد خواهند شد، ادامه داد: در گام نخست، مجوز ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا و در گام دوم، کارت سوخت تاکسی‌های غیر فعال، لغو می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم در اثر سوء مدیریت در فصل بارندگی، نزولات آسمانی موجب اختلال در زندگی عادی شهروندان شود، گفت: در تلاش هستیم تا با روان‌سازی جریان ترافیک، خدمات حمل و نقلی بهتر و بیشتری را ارائه دهیم.

گلشنی، برطرف کردن گره‌های ترافیکی، استمرار خدمات حمل و نقلی و افزایش ایمنی معابر را به عنوان اهداف سه‌گانه ستاد مدیریت بارش برشمرد و افزود: با تشکیل ستاد مدیریت بارش در سال گذشته و حصول نتایج مثبت در سال‌جاری، برنامه‌ریزی متفاوتی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.