مدیریت شبکه افق تصمیم گرفت که برنامه «به افق فلسطین» را با گروه دیگری ادامه دهد و با عوامل این برنامه خداحافظی کرد.

خداحافظی تلویزیون با عوامل برنامه «به افق فلسطین»

به گزارش قدس آنلاین، برنامه «به افق فلسطین» که چند روز پس از  عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی روی آنتن شبکه افق رفت، محصول سازمان فرهنگی و هنری اوج بود. پخش این برنامه در هفته‌های اخیر به دلیل دعوت از میهمانانی که انتظار حضورشان در رسانه ملی نمی‌رفت، بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد تحولات فلسطین و تأثیری که در افکار عمومی ایران و آرایش قدرت در غرب آسیا داشت، برنامه «به افق فلسطین» تلاش داشت هم از یک سو واقعیت میدان را به نحو بهتری به مخاطبان عرضه کند و هم اینکه با دعوت از میهمان‌هایی با سلایق سیاسی متفاوت، به مسئله فلسطین که فصل مشترک همه طیف های فکری و سیاسی است بپردازد. 

خداحافظی تلویزیون با عوامل برنامه «به افق فلسطین»

با وجود موفقیت این برنامه و بازخوردهای خوبی که داشت اما در پیامی تلگرامی در کانال «به افق فلسطین» عوامل برنامه اعلام کردند که مدیریت شبکه تصمیم به ادامه همکاری با آنها ندارد و این برنامه از شنبه 20 آبان ماه با تیم دیگری دنبال می شود.

برنامه به افق فلسطین با ایده‌پردازی سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با حضور عواملی مانند محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی عرفاتی، علی صدری‌نیا، مصطفی شوقی، المیرا شریفی‌مقدم، سیدحسین حسینی و ...روی آنتن شبکه افق می‌رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.