رییس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان گفت: مأموران یگان حفاظت شهرستان قوچان طی گشت و کنترل پس از شنیدن صدای شلیک گلوله متوجه حضور شکارچیان غیرمجاز در مناطق حفاظت شده قره چغه شدند که بلافاصله به تعقیب آن‌ها پرداخته و برای دستگیری متخلفین در منطقه کمین کردند.

صدای شلیک گلوله شکارچیان غیرمجاز قره چغه را لو داد

به گزارش قدس خراسان، حسین اصلاحی اظهار کرد: در پی گشت و کنترل مناطق حفاظت شده قره چغه شهرستان قوچان توسط مأمورین یگان حفاظت این اداره و شنیدن صدای دو گلوله سریعاً مسیر را رصد و فردی که مجهز به سلاح گلوله‌زنی دوربین‌دار بود مشاهده و شناسایی کردند.

رییس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان همچنین در ادامه از دستگیری نفر دوم که با خودرو برای حمل لاشه‌ها حضور داشت خبر داد و افزود: مأمورین لاشه شکار شده یک رأس میش وحشی و یک رأس قوچ وحشی که با گلوله شکارچیان شکار و سربریده شده بود را کشف کردند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری فرد دارای سلاح که با دیدن مأمورین متواری شده بود با کمک و همراهی نیروهای مرزبانی بخش باجگیران تا پاسی از شب ادامه داشت اما متهم همچنان متواری است.

اصلاحی با بیان این نکته که با توجه به شناسایی فرد متواری تلاش برای دستگیری متهم از طریق مراجع قضائی ادامه خواهد داشت، گفت: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست‌محیطی سریعاً با سامانه ١٥٤٠ و شماره تلفن ۰۹۱۵۱۸۰۰۳۷۱ تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.