سایت تلوبیون آمار پربازدیدترین کلیپ‌های یک ماه اخیر را منتشر کرده است؛ ۱۶ قسمت از سریال «افسانه جومونگ» در بین ۳۰ کلیپ پربازدید قرار گرفته و این سریال با این آمار صدرنشین پرمخاطب‌های تلوبیون شده است.

«جومونگ»؛ فاتح تلوبیون

به گزارش قدس آنلاین، مخاطبان تلوبیون را در دو گروه می‌توان دسته‌بندی کرد. گروه اول کسانی هستند که برنامه‌ای را در تلویزیون دیده‌اند و تمایل به تماشای مجدد آن دارند. در گروه دوم افرادی قرار می‌گیرند که برنامه یا سریالی را در تلویزیون از دست داده‌اند و برای تماشای آن به سایت تلوبیون مراجعه می‌کنند. در هر صورت با مراجعه به آمارهای این سایت می‌توان به تحلیلی از ذائقه مخاطبان صداوسیما دست پیدا کرد.

«جومونگ» و فوتبال؛ فاتحان تلوبیون

سریال تلویزیونی افسانه جومونگ با نام اصلی کتابچه سه امپراتوری یک سریال تاریخی است که از ساعت ۱۹ هر روز از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال اولین بار حدود ۱۵ سال پیش در ایران از تلویزیون پخش شد.

در بین ۳۰ کلیپ گفته شده رتبه اول تا شش را قسمت‌های مختلف سریال « افسانه جومونگ» به خود اختصاص داده‌اند. قسمت ۳۵ این سریال با بیش از ۱۸۸ هزار بازدید صدرنشین است.

«جومونگ» و فوتبال؛ فاتحان تلوبیون

پنالتی از دست رفته استقلال تاجیکستان روی واکنش بیرانوند در رتبه هفتم قرار گرفته است. کلیپ‌های مربوط به گل اول صنعت نفت آبادان به پرسپولیس، گل‌های تیم ملی ایران به قطر، گل‌های استقلال به تیم هوادار و گل پرسپولیس به پیکان نیز در این فهرست سی‌تایی قرار دارند.

دو قسمت از سریال محرمانه نیز در جایگاه بیست و سوم و بیست و هفتم قرار گرفته‌اند.

مجموعه تلویزیونی سریال ۲۴ قسمتی محرمانه در ژانر جنایی ـ علمی از جمعه ۳۱ شهریور هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما در حال پخش است. محرمانه به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند.

تلوبیون سرویس ایرانی خدمات رسانه‌ای بر فراز اینترنت، پخش زنده و آرشیو برنامه‌های ۶۰ کانال تلویزیونی و رادیویی سازمان صدا و سیما است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.