وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال با همکاری ستاد راهیان نور یک میلیون دانش‌آموز به راهیان نور اعزام می‌شوند.

 یک میلیون دانش‌آموز به راهیان نور اعزام می شوند

صبح امروز رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت.

در ابتدای این نشست وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : برای سومین بار توفیق پیدا کردم در این فضای خدمت گذاری حاضر بشوم و باید بگویم هر کشوری در آموزش و پرورش خودش ساخته می شود و معلمان در این موضوع بسیار نقش تعیین کننده ای دارند.

وی در ادامه گفت: یکی از جلوه های آموزش و پرورش انقلابی ما، همراهی و همبستگی با دانش آموزان مظلوم غزه در هفته های اخیر بود و ما در سند تحول بنیادین دانش آموزی ترسیم شده که شجاع باشد و یاور مظلومان باشد.

 وی تصریح کرد: در این یک ماهه گذشته پویش های زیادی توسط دانش آموزان معصوم برای دانش آموزان مظلوم غزه سروده شد.

وزیر در پاسخ گفت: فعالیت های پرورشی در وزارت آموزش و پرورش شتاب جدی ای گرفته است.

وی افزود؛ امسال با همکاری ستاد راهیان نور یک میلیون دانش آموز به راهیان نور اعزام خواهیم کرد و حضور روحانیون به عنوان یاران تربیتی ما در مدارس در قالب طرح امین شروع شده و باز هم نیاز ما بیش از این ها است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: به زودی فراخوان استخدام مربیان پرورشی صادر خواهد شد و ما در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی هستیم و امروز به بنده گزارش داده شده ۴۹ هزار نماز جماعت برگزار شده است.

در تماس بعدی نماینده طلاب و دانشجویان قرارداد معینی که در سال ۱۴۰۱ روند استخدام شدند و وارد مراحل جذب شدند، تماس گرفت و گفت در مشهد و البرز به ما اعلام کردند مجوز استخدام را دیوان عدالت اداری باطل کرده است

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.