در فاصله یک ساعت مانده تا آغاز دیدار، جایگاه روبرو ورزشگاه نقش جهان توسط هواداران سپاهان تکمیل شده و عده‌ای از هواداران در حال ورود به طبقه دوم ورزشگاه هستند.

حواشی دیدار سپاهان پرسپولیس/ جایگاه روبه‌رو نقش‌ جهان در تسخیر هواداران طلایی‌پوش

به گزارش قدس انلاین، تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هشتاد و دومین ال‌کلاسیکوی ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به تقابل با یکدیگر می‌پردازند.

حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر است:

*بازیکنان و کادرفنی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با بدرقه هواداران خود هتل محل اقامت را به سمت ورزشگاه نقش‌جهان ترک کردند.

*مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان از ساعاتی مانده به آغاز دیدار این ۲ تیم با ترافیک روانی همراه است و هواداران سرخ‌پوش و طلایی‌پوش در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*کاروان تیم سپاهان در ساعت ۱۴:۴۰ و کاروان تیم پرسپولیس در ساعت ۱۵:۱۰ وارد ورزشگاه نقش‌جهان شدند که با استقبال گسترده هواداران همراه بود.

*با نزدیک شدن به زمان آغاز این دیدار، صندلی‌های هواداری ورزشگاه نقش‌جهان با سرعت در حال پر شدن بوده و بار ترافیکی مسیرهای منتهی به ورزشگاه افزایش یافته است.

*عروسک شیر نماد باشگاه سپاهان پیش از زمان گرم کردن بازیکنان ،جهت ترغیب هواداران سپاهان به ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر وارد زمین شد.

* در فاصله یک ساعت مانده تا آغاز دیدار، جایگاه روبرو ورزشگاه نقش جهان توسط هواداران سپاهان تکمیل شده است و عده‌ای از هواداران در حال ورود به طبقه دوم ورزشگاه هستند.

*بازیکنان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با تشویق گسترده هواداران خود جهت گرم کردن پیش از دیدار وارد زمین مسابقه شدند و در این میان رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، احسان پهلوان و رضا اسدی به صورت جداگانه از سوی هواداران سپاهان تشویق شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.