معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر رفع مشکل آبگرفتگی معابر اصلی شهر گفت: مشکل آبگرفتگی (هنگام بارندگی) در محدوده میدان آزادی برطرف شده است.

معاون شهردار تهران: مشکل آبگرفتگی در میدان آزادی رفع شد/ آماده‌باش هستیم

به گزارش قدس آنلاین، حسین نظری اظهار کرد: حدود ۸۰۰ نقطه‌ای از معابر شهری مناطق ۲۲ گانه که مشکل آبگرفتگی داشتند، شناسایی شد و اکنون مشکل بالای ۷۰ درصد این نقاط برطرف شده و تلاش داریم با همکاری شهرداران مناطق مشکل خاصی در زمینه آبگرفتگی هنگام بارندگی نداشته باشیم.

معاون شهردار تهران در خصوص مشکل آبگرفتگی در مسیرهای منتهی به میدان آزادی نیز یادآور شد: این نقاط یکی از درخواست مهم مردم از شهرداری بود که با اقدامات مناسب مشکلات مرتبط با این محدوده از شهر برطرف شد.

وی با اشاره به جمع آوری آب‌های سطحی در برخی بزرگراه‌ها افزود: تلاش داریم با استفاده از از پمپ‌ها و خودروهای مکانیزه در زمان بارندگی، آب‌های سطحی را از مسیرهای بزرگراهی جمع آوری کنیم که این اقدام در زمان بارندگی بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

به گفته وی، در بارش‌های اخیر نیز این اقدام در بزرگراه‌های آزادگان و امام علی (ع) انجام شد که باید اعلام کنیم با اقدامات و پیش بینی‌های صورت گرفته مشکلات تا حدود زیادی بر طرف شده و نیروها و امکانات آماده‌باش بوده تا در زمان بارندگی عملکرد مناسب داشته باشیم و امیدواریم میزان بارندگی‌ها امسال زیاد باشد.

نظری تاکید کرد: شهر تهران ۷۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین ۱۰ هزار نهر و جوی دارد که این حجم بصورت مستمر لایروبی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.