پیکر پاک شهید مدافع امنیت ایوب رومیانی با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان تشییع می‌شود.

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در آبادان

به گزارش قدس آنلاین، پیکر پاک شهید مدافع امنیت ایوب رومیانی با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان تشییع می‌شود.

این برنامه امروز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان محلی در آن حضور می‌یابند.

 آیین پیکر پاک شهید مدافع امنیت ایوب رومیانی از ستاد فرماندهی انتظامی آبادان واقع در خیابان شهید آزمون، بین بلوار ولایت و بلوار دهداری برگزار می‌شود که جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در این آیین شرکت می‌کنند.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ایوب رومیانی بر روی دستان مردم شهید پرور آبادان تشییع می‌شود و سپس به سمت زادگاهش واقع در استان لرستان شهرستان کوهدشت بدرقه خواهد شد.

بامداد روز شنبه بیستم آبان سال ۱۴۰۲ ماموران گشت کلانتری ۱۳ آبادان حین گشت زنی یک‌دستگاه نیسان حامل قاچاق سوخت را شناسایی و بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

راننده بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد، حین عملیات تعقیب و گریز راننده خودروی نیسان بدون توجه به اخطارهای پلیس ضربه‌ای به خودروی ماموران وارد و آن را از جاده منحرف کرد.

در این حادثه ستواندوم ایوب رومیانی و یک نفر سرباز وظیفه مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند که به دلیل شدت جراحات وارده ستواندوم ایوب رومیانی در بیمارستان به‌شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.