وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هشدار داد که این رژیم تنها دو هفته فرصت دارد تا پیش از آنکه فشارهای بین‌المللی موثر واقع شود، کار را در غزه یکسره کند.

کوهن: فقط دو هفته فرصت داریم کار را در غزه یکسره کنیم

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به افزایش فشارهای بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی در سخنانی گفت: «فشارهای بین‌المللی علیه ما برای پایان دادن به جنگ در حال افزایش است».

کوهن در ادامه سخنانش گفت: «ما تنها دو هفته فرصت داریم تا پیش از آنکه فشارهای بین‌المللی موثر واقع شود، کار را یکسره کنیم».

همزمان با بی‌توجهی رژیم موقت صهیونیستی به درخواست‌های جهانی برای توقف حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین، صلیب سرخ جهانی نیز درباره وخامت اوضاع انسانی در این منطقه هشدار داد.

«آلِنا سینِنکو» نماینده کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه «روسیا۲۴» گفت که وضعیت انسانی و درمانی در نوار غزه بسیار وخیم و در شرایط بحرانی است.

از سوی دیگر، تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در شهرها و کشورهای مختلف جهان به طور گسترده‌ای در حال انجام است.

حدود ۱۰ هزار نفر از مردم سراسر ایالت تگزاس در آمریکا روز گذشته در جریان تظاهراتی از مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرده و در مقابل ساختمان کاپیتول این ایالت خواستار برقراری آتش‌بس شدند.

به گزارش یک پایگاه خبری آمریکایی این بزرگترین تجمع طرفداران فلسطین در ایالت تگزاس از زمان آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر به شمار می‌رود.

پایان پیام/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.