رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند و باید منتظر برخوردهای متناسب با رفتارهای پر خطرشان برابر قانون باشند.

هشدار رئیس پلیس راهور ایلام به رانندگان خودروهای شوتی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی‌احمد شاوردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، ظهر سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند و باید منتظر برخوردهای متناسب با رفتارهای پرخطرشان برابر قانون  باشند. 

وی افزود: پلیس با رانندگانی که در ارکان اصلی خودروی خود تغییراتی به وجود آوردند و قانون را نادیده گرفتند و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین خطای آنها گذشت نخواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: برابر قانون هر خودرویی به هر شکل و به هر بهانه تخلفی داشته باشد، می بایستی با متخلف برخورد صورت گیرد، خودروهای شوتی با سرعت غیرمجاز از مصادیق اصلی تخلفات حادثه ساز است و به آن نمره منفی تعلق می‌گیرد و در سوابق رانندگان نیز ثبت می شود. 

وی یادآور شد: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب می رسانند و این موضوع مطالبه به حق شهروندان است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و جاده ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

سرهنگ شاوردی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برابر قانون به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلوگیری از هرگونه هنجار شنکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت (شوتی)، نقص فنی را بصورت ویژه در دستور کار قرار می دهد.

شهروندان هم استانی در صورت مشاهده خودروهایی که با حرکات هنجارآفرین قصد ایجاد مزاحمت برای افراد دارند با فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.