سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از حضور در ورزشگاه دستگردی که سال‌ها تیم پاس در آن بازی می‌کرد، بغضم گرفت. از مسئولان می‌خواهم فکری به حال تیم‌های ریشه‌دار کنند.

قلعه‌نویی: از حضور در دستگردی بغضم گرفت؛ باید فکری به حال تیم‌های ریشه‌دار شود

به گزارش قدس انلاین، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران که در ورزشگاه دستگردی در حال برگزاری است، اظهار داشت: باید از رسانه‌ها تشکر کنم که همیشه یار و یاور تیم ملی بوده‌اند.

وی افزود: به شیربچه‌های تیم نوجوانان ایران خسته نباشید می‌گویم که امروز هم شایسته پیروزی بودند و ثابت کردند، چه تیم خوبی هستند. همچنین از پیشکسوتانی که در تمرین حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مجموعه دستگردی، امروز و فردا در اختیار تیم ملی قرار داده شده که وظیفه دارم قدردان مسئولانی باشم که این زمین را در اختیار ما گذاشتند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: واقعا امروز از حضور در دستگردی بغضم گرفت. از مسئولان می‌خواهم فکری به حال تیم‌های ریشه‌دار و سازنده‌ای مثل پاس، شاهین بوشهر، دارایی، راه‌آهن، هما و... داشته باشند. آنها در گذشته، بازیکنان را پرورش داده و تحویل باشگاه‌های بزرگ و تیم ملی قرار می‌دادند اما اکنون یا منحل شده و یا مثل پاس معلوم نیست کجا هستند! خوب نیست پاس که قهرمان آسیا شده، الان وضعیت نامعلومی داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ پنجشنبه هفته جاری در مرحله نخست مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و در نخستین دیدار خود، پذیرای هنگ‌کنگ است که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.