۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 936029

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر میزبان ۲ شهید گمنام خواهد شد گفت: در مسیر یادواره شهدا شهرستان بوشهر از میدان قدس تا مصلی نماز جمعه تونل شهدایی ایجاد خواهد شد.

بوشهر میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صالح رحیمی چهارشنبه شب در نشست اعضای کمیته‌های یادواره شهدای شهرستان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۲ سال از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر می‌گذشت و در دولت‌های گذشته برگزار نشد، در کنار همه برنامه‌ها بخصوص انتخابات دستور برگزاری یادواره داده شد.

فرماندار بوشهر اذعان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر ایجاد جریان ایثار و شهادت است که قشرها و اصناف مختلف یادواره‌های مختلفی برگزار خواهند کرد که امتداد آن برگزاری یادواره شهرستان روز ۶ دی‌ماه خواهد بود.

وی افزود: ستاد هماهنگی و شورای سیاستگذاری با ریاست نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداری، سپاه شهرستان بوشهر و مشاور ایثارگران استانداری، شورای شهر، نماینده فرزندان شهدا، شهرداری بوشهر، بنیاد شهید و حفظ آثار شکل گرفت.

رحیمی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی ابراز کرد: ۱۳ کمیته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه شکل گرفت که در حال اجرای برنامه‌ها هستند که اولین اقدام انتخاب مکان بود که مصلی نماز جمعه بوشهر مشخص شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و صدا و سیما در مسیر یادواره از میدان قدس تا مصلی نماز جمعه تونل شهدایی ایجاد خواهد شد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: در یادواره شهدای شهرستان بوشهر با اشاره به شرایط فعلی جامعه در حوزه داخلی و بین‌المللی شخصیت ملی برای سخنرانی و مداحی دعوت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر مردمی است، اظهار کرد: به جهت مشارکت مردم حسابی ایجاد خواهد شد و همه مردم می‌توانند در برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر مشارکت کنند.

رحیمی تاکید کرد: ۲ هفته قبل از برگزاری رویداد بزرگ یادواره شهدای شهرستان بوشهر ۲ شهید گمنام وارد شهرستان خواهد شد و فضای شهر را شهدایی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.