قیمت دلار امروز 27 آبان، در جریان معاملات بازار ارز و طلا نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش یافت.

تداوم کاهش قیمت دلار و انواع سکه در معاملات امروز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با افزایش ۳۵۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۵۳۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۷۸۲ تومان کشف قیمت شد.

دلار در ‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۱ هزار و ۱۰۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۵۴۰ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۲۷۴ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۳۱۶ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد؛ نرخ دلار طی روزهای گذشته ثابت مانده بود و در جریان معاملات امروز با کاهش ۲۵۰ تومانی ‌مواجه شد.

 آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۵ صدم درصد، ۱۹۸۰ دلار قیمت‌گذاری شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.