مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی نتیجه‌گرا است، گفت: پدیده‌ای در فوتبال‌مان نداریم که بخواهیم جوانگرایی کنیم اما کادر فنی باید در زمان لازم در این خصوص اقدام کند.

اقبالی: پدیده‌ای نداریم که جوانگرایی کنیم/ قلعه‌نویی نتیجه‌گرا است!

به گزارش قدس انلاین مسعود اقبالی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: بیشتر نفرات دعوت شده به تیم ملی، قابل پیش بینی است زیرا پدیده‌ای در لیگ برتر نداریم که جوان‌گرایی کنیم. دست سرمربی تیم ملی بسته است اما از او انتظار دارم به تک استعدادها میدان دهد. الان تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا را می‌بینیم که قبل از جام ملت‌ها جوان‌گرایی کردند و درحال حاضر هم نتیجه آن را می‌بینید. اکنون بازیکنانی که داریم می‌توانیم در مرحله مقدماتی با این داشته‌ها به موفقیت برسیم اما شک نکنید که در سطح بالاتر با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: همه مردم الان با کادرفنی تیم ملی آشنایی کامل دارند. به اعتقاد من قلعه نویی در کادرفنی خود از افراد کم تجربه استفاده کرده و شاید در شرایط حساس آنها نتوانند به او کمک کنند.

اقبالی درباره اینکه تعطیلی‌های لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری ضربه می‌زند و اینکه «آیا تیم ملی کشورمان تا به اینجا محک خورده است؟» اضافه کرد: تعطیلی‌های لیگ هیچ آسیبی به تیم‌ها نمی‌زند چون اصلا تیم ملی بازی ندارد که بخواهد ضربه بخورد اگر هم بازی داشته باشد با تیم‌های بزرگ بازی ندارد. شک نکنید با این رویه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ضربه بزرگی خواهد خورد. متاسفانه تیم ملی بازی خاصی نکرده و اگر هم بازی داشته باشد محک نمی‌خورد، چون همیشه به‌دنبال تیم‌های درجه ۲ و ۳ هستیم!

وی درباره اینکه احتمال دارد سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی نکند، عنوان کرد: بازیکن باید تیم ملی را همراهی و برای کشورش افتخار آفرینی کند. به نظر من برخی از بازیکنان به دلیل شرایط مالی خوبی که برایشان پیش آمده دچار نوعی غرور هستند که باعث شده در برخی موارد دعوت تیم ملی را رد کنند. این در حالی است که بعضی از بازیکنان معروف دنیا با میلیاردها ثروت، برای تیم ملی کشورشان جان می‌دهند. بازیکنان ایرانی باید این افراد را الگوی خودشان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.