مردم دارالعباده یزد امشب همزمان با مردم سراسر کشور در حمایت از کودکان بی پناه غزه در میدان امیرچقماق گردهم آمدند و برای مظلومیت مردم غزه یکصدا فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

همزمان با سراسر کشور؛ دارالعباده در حمایت از کودکان غزه به خروش آمد

به گزارش قدس انلاین مردم غیور و همیشه در صحنه یزد امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در میدان امیرچقماق یزد گردهم آمدند تا حمایت خود از مردم بیگناه غزه به ویژه زنان و کودکان بی پناه را به جهان اعلام کنند.

صدای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مردم یزد امشب از امیرچقماق، میدان حماسه های یزد به آسمان بلند شد و مشت های گره کرده مردم داغدار این دیار، مظلومیت کودکان غزه را فریاد زد.

نوجوانان یزدی در این اجتماع باشکوه، ماکت اجساد کفن کرده ای را به عنوان نماد کودکان شهید غزه در این میدان حمل کردند و در میان اجتماع مردم روی زمین چیدند تا اوج مظلومیت این کودکان را به نمایش بگذارند.

دارالعباده در حمایت از کودکان غزه به خروش آمد

مادران و کودکان حاضر در این اجتماع نیز عروسک های قنداق کرده را به نشان کودکان شهید و آواره غزه روی دست داشتند تا اوج شقاوت صهیونیست ها و بی رحمی آنها نسبت به کودکان را به دنیا نشان دهند.

نوجوانان حاضر در این اجتماع باشکوه نیز پرچم ایران و فلسطین را در کنار یکدیگر به نشان اتحاد و همدلی ایران اسلامی با فلسطین به اهتزاز درآوردند.

پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضمون پایان کار اسرائیل و نزدیک شدن آن به روزهای اضمحلال و فروپاشی در دستان پیر و جوان در گوشه کنار این اجتماع پرشکوه به چشم می خورد.

مردم دارالعباده یزد با سر دادن شعار «لبیک یا زینب» زنان غزه را رهروان واقعی حضرت زینب (س) دانستند.

دارالعباده در حمایت از کودکان غزه به خروش آمد

«هیهات از اسارت، ایمان، جهاد، شهادت»، «روشن مثل روز است، حق بر باطل پیروز است»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با اسرائیل»، «اسرائیل بی ریشه غزه تسلیم نمیشه»، «صهیون جنایت می کند، شیطان حمایت می کند»، شعارهای مردم یزد در حمایت از مردم غزه و فلسطین در این اجتماع باشکوه بود.

در این مراسم گروه سرود «شمیم ولایت» متشکل از نوجوانان بسیجی نیز به اجرای سرود پرداختند.

شعارهای «الله اکبر، خامنه ای رهبر» همچنین مداحی و نوحه سرایی پایان بخش گردهمایی باشکوه مردم یزد در حمایت از مردم غزه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.