بازگشت امید ابراهیمی به تیم ملی فوتبال ایران همزمان با اخراج احمد نوراللهی نشان داد سرمربی تیم ملی از هافبک‌های دفاعی تیم ملی رضایت قطعی ندارد و به دنبال آن است تا امید ابراهیمی را با تیم ملی به جام ملت‌های آسیا ببرد.

 دوست داشتم به قلعه‌نویی کمک کنم

- پس از مدت‌ها دوباره در ترکیب تیم ملی قرار گرفتی. چه حسی داشتی؟

خیلی خوشحال بودم. به هرحال من جام جهانی قبل را به دلیل مصدومیت از دست دادم درحالی که می‌توانستم دومین جام جهانی دوران حرفه‌ای‌ام را تجربه کنم اما خدا نخواست به جام جهانی بروم و من هم به قطر برگشتم و کارهای مربوط به فیزیوتراپی را شروع کردم و شکر خدا شرایطم خوب شد و دوباره به تیم ملی دعوت شدم. بازی درتیم ملی تحت هرشرایطی افتخار است و من تلاش می‌کنم نظر کادر فنی را در بازی‌‎های آتی جلب کنم. نمی‌خواهم هیچ کم و کاستی بگذارم. تلاش می‌کنم بهترین خودم باشم.

-بازی با هنگ کنگ چه طور بود؟

قطعاً بازی آنچنان سختی برای ما نبود، هرچند که دوندگی خوبی داشتند و سعی می‌کردند به خط دفاع ما فشار بیاورند. اما فوتبال ما از فوتبال هنگ‌کنگ خیلی جلوتراست و ما داریم به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم اما هنگ کنگی‌ها دنبال اثبات خود در فوتبال آسیا هستند که موفق هم نشدند. این تیم از نظر ساختاری خوب است اما تجربه و قدرت بدنی مناسب ندارد. با این حال ما نباید به این بازی فکر کنیم چون یک بازی بزرگ‌تر پیش رو داریم. باید به ازبکستان برویم و با این تیم بازی کنیم. ازبک‌ها تیمی فیزیکی هستند که تلاش می‌کنند درسطح اول فوتبال آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند. قطعاً آن بازی شرایط متفاوتی نسبت به این بازی دارد وباید با برنامه ریزی قدم به آن بازی بگذاریم.

-ارزیابی‌ات از حضور قلعه‌نویی در تیم ملی چیست؟

قلعه‌نویی سال‌هاست برای تیم ملی ایران مربیگری می‌کند وبا شرایط فوتبال ایران کاملاً آشناست. من هم شاگردش بودم و به خوبی تفکراتش را می‌شناسم. دوست داشتم به او کمک کنم که این فرصت را دراختیارم قرارداد تا کنار تیم ملی باشم. قلعه‌نویی یک مربی با تجربه است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. باید تلاش کنیم در جام ملت‌های آسیا بهترین نتایج را بگیریم. تیم ملی نیاز به حمایت دارد و انتظار داریم با حضور امیرقلعه‌نویی این حمایت به طور واقعی در تیم ملی دیده شود.

-به نظر می‌رسد قلعه‌نویی خیلی روی تو حساب کرده و قصد دارد تو را به جام ملت‌ها ببرد.

تا آن روز هنوز زمان هست اما من هم باید در بهترین فرم بدنی باشم و خودم را آماده نگه دارم و در اردوهای بعدی خودم را ثابت کنم و نشان بدهم که دعوت من به تیم ملی بی جهت نبوده است. خدارا شکر الان وضعیت مطلوبی دارم. دیگر آن مصدومیت با من نیست و بازی‌های زیادی در قطر انجام دادم. امیدوارم در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم و بتوانم در تیم ملی کارهای بزرگی انجام دهم.

-وپیش‌بینی‌ات از جام ملت‌های آسیا؟

خیلی سخت است. باید تلاش کنیم. باید با هم باشیم. اتحاد در تیم ملی باید به اوج برسد. من اعتقاد دارم نباید اجازه دهیم حاشیه‌ای وارد تیم ملی شود. من به این تیم امیدوارم. مسئولیت بسیار سنگینی در جام ملت‌های آسیا به دوش تک، تک ماست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.