علی پروین در جریان مذاکره تلفنی خود با گل محمدی و درویش به آنها توصیه کرده فعلا هیچ یک علیه یکدیگر مصاحبه نکنید و اجازه دهید آرامش بر اردوی پرسپولیس حاکم شود تا تیم متضرر نشود

تا بازی النصر همدیگر را تحمل کنید!

به گزارش قدس آنلاین،اوضاع آشفته اردوی پرسپولیس بعد از شکست شاگردان گل محمدی برابر سپاهان به حدی جنجال آفرین شد که بسیاری معتقد بودند که از میان گل محمدی و درویش یک نفر باید از اتوبوس پرسپولیس پیاده شود، اما هیچ یک از این دو نفر از مواضع خود ذره ای عقب نشینی نکردند به همین دلیل اوضاع به شکل ناباورانه‌ای پیچیده شد.

ماجرای تا حدی پیش رفت که حامیان درویش و گل محمدی بدون ذره ای خویشتن داری در اظهارات خود طرف مقابل را متهم به کارشکنی می‌کردند و خواستار کنار رفتن وی از مسوولت خود در باشگاه پرسپولیس می‌شدند، افزایش تنش میان حامیان گل محمدی و درویش نقش بنزین روی آتش اختلافات داخلی در اردوگاه پرسپولیس را ایفا کرد به همین علت علی پروین که چهره مورد قبول طرفین به شمار می‌رود به عنوان واسطه وارد ماجرا شد تا شاید این معرکه جنجالی را موقتا پایان دهد.

هرچند به نظر می‌رسد میانجیگیری علی پروین در این قائله پر سر و صدا فعلا باعث آتش بس میان گل محمدی و درویش شده است اما بعید به نظر می رسد این فضا دوام زیادی داشته باشد، به ویژه اینکه پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی برای راهیابی به مرحله حذفی را ندارد و توقف مقابل استقلال تاجیکستان کار صعود را برای گل محمدی و شاگردانش سخت کرد.

با این حال علی پروین در جریان مذاکره تلفنی خود با گل محمدی و درویش به آنها توصیه کرده فعلا هیچ یک علیه یکدیگر مصاحبه نکنید و اجازه دهید آرامش بر اردوی پرسپولیس حاکم شود تا تیم متضرر نشود، وی به هر دو طرف قول داده که مانع مصاحبه های تند و تیز پیشکسوتان علیه آنها می‌شود تا این آتش بس نقض نشود.

پروین از  گل محمدی می خواهد که حواشی تیمش را کم کند و اگر بتواند این حواشی را کنترل کند همانند فصل گذشته می تواند تیم را قهرمان کند. همچنین به سرمربی سرخپوشان اطمینان می دهد که به پیشکسوتان می گوید علیه تیم و شخص او موضع نگیرند و مصاحبه حاشیه ای انجام ندهند.

پروین در  جریان تماس با گل محمدی تاکید می کند که تیم خوبی دارد و این تیم حیف است که نتواند مقابل النصر نتیجه نگیرد. بهتر است که فضای انگیزشی را در تیم ایجاد کند و بازیکنان از این حال و هوا خارج شوند.

 اما سوال اینجاست آیا علی پروین در این مسیر موفق خواهد شد یا اینکه به محض ناکامی احتمالی در عربستان دوباره تنش میان موافقان و مخالفان در پرسپولیس بالا خواهد گرفت!

برای رسیدن به پاسخ این پرسش باید نیم نگاهی به سئول شمالی داشت، جایی که وزیر ورزش و جوانان به درویش اعلام کرده فعلا اداره امور باشگاه را برعهده گیرد تا تکلیف پرسپولیس روشن شود، شاید به همین علت بود که روز شنبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای ضمن اعلام حمایت از گل محمدی و درویش آنها را به خویشتن داری دعوت کرد تا سرخپوشان در آینده ای نه چندان دور از این ناحیه متضرر نشوند.

با این وجود به نظر می‌رسد عمر همکاری طرفین به پایان خود نزدیک شده است اما فعلا برای اینکه بهانه‌ای برای توجیه ناکامی به میان نیاید فعلا به طرفین توصیه شده که موضوع اختلافات را به فراموشی بسپارند تا نتیجه دو بازی بعدی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روشن شود آن گاه در آرامش و بدور از فضای متشنج فعلی در این خصوص تصمیم خواهد شد.

گفته می شود علی پروین نیز از این فعل و انفعالات خبردار شده به همین علت با بهره گیری از دامنه نفوذ خود میان گل محمدی و درویش و طیفی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان میانجی وارد این ماجرا شده تا  در آینده همچنان بتواند از قدرت کاریزماتیک خود بهره بگیرد در حالی که از گوشه و کنار شنیده می شود وزارت ورزش هیچ برنامه ای برای حضور یا به کار گیری او در چرخه مدیریتی ندارد و صرفا پروین به عنوان یک پیشکسوت قدیمی باشگاه پرسپولیس صرفا می تواند نظر مشورتی ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.