عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که محور مقاومت، در آینده، نقش بزرگتری ایفا خواهد کرد و رژیم صهیونیستی نیز قطعا در این جنگ، شکست خواهد خورد.

محسن رضایی: جنگ غزه باعث سرنگونی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی می‌شود

 به گزارش قدس انلاین، محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد که جنگ علیه غزه، سرنوشت رژیم صهیونیستی و محور مقاومت را تعیین خواهد کرد.

رضایی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت: محور مقاومت، در آینده، نقش بزرگتری ایفا خواهد کرد و رژیم صهیونیستی نیز قطعا در این جنگ، شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه هر اندازه رژیم صهیونیستی در غزه نفوذ کند، بیشتر در باتلاق غرق خواهد شد، تصریح کرد: اسرائیل می‌تواند وارد خیابانهای غزه شود، ولی با مقاومت پنهانی روبروست.

تجاوزات رژیم صهیونیستی در حدی شنیع است که حتی صدای آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد  را هم درآوده است؛ وی روز گذشته گفت: این جنگ هر روز  تعداد تلفات غیرنظامی از جمله زنان و کودکان برجای می‌گذارد و باید متوقف شود. من درخواست خود را برای آتش بس فوری بشردوستانه تکرار می‌کنم

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر شنبه به وقت محلی  ۲ مدرسه از جمله مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

این مدارس وابسته به سازمان ملل (اونروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا همچنین پیش‌بینی کرد که این جنگ، باعث سقوط بنیامین نتانیاهو می‌شود و در سالهای آینده نیز شاهد سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حماس فقط در غزه نیست و پایگاه آن در کرانه باختری و خارج از فلسطین است، عنوان کرد: نیروهای مقاومت لبنان، عراق و یمن هم در کنار حماس هستند.

رضایی با تأکید بر اینکه طی روزهای آینده، جبهه‌های جنگی جدیدی در جنگ علیه غزه باز خواهد شد، تصریح کرد: اگر وضعیت غزه همچنان وخیم شود، نمی‌توان از واکنش جوانان مسلمان جلوگیری کرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.