به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و نامگذاری این روز به نام پرستار فرمانده سپاه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه تعدادی از کارکنان با حضور در بخش‌های بیمارستان ولیعصر بردسکن با اهدای شاخه گل و شیرینی از زحمات و خدمات پرستاران تکریم به عمل آمد.

تکریم از پرستاران بیمارستان ولیعصر بردسکن توسط فرمانده سپاه

به گزارش قدس خراسان، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و نامگذاری این روز به نام پرستار فرمانده سپاه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیرشبکه بهداشت درمان و رییس بیمارستان ولیعصر با حضور در بخش‌های بیمارستان با اهدای شاخه گل و شیرینی از زحمات و خدمات پرستاران  تکریم به عمل آمد.

سرهنگ علیرضا جنیدی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س)  و روز پرستار نقش پرستاران را در حوزه سلامت مهم توصیف کرد و افزود: حقیقتاً پرستاران چه در دوران کرونا و در حال حاضر همواره برای صیانت از سلامت مردم در حال تلاش هستند و تلاش پرستاران نشان از ایثار آنان دارد و در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ثابت قدم بوده‌اند.

وی وجود تاثیرگذار پرستاران در چرخه‌های خدمت رسانی به بیماران را همواره پیام آور امید خواند و از تلاش‌های آنان در تسکین آلام بیماران و پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در جامعه قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.