فرماندار گیلانغرب گفت: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب و تخریب کنارگذر (پل در حال احداث) روستای «چم سورک» از توابع این شهرستان در دهستان «ویژه‌نان» در محور گیلانغرب به سومار مسدود شده و تردد اکنون در این محور امکان پذیر نیست.

سیلاب محور گیلانغرب به سومار را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی پروین افزود: پل ارتباطی مسیر گیلانغرب به سومار از توابع این شهرستان (چم سورک) به دلیل بارندگی های شدید و سیلاب در فروردین ماه امسال تخریب شد که برای تردد با سازه فلزی ایجاد به یک کنارگذر شده بود که سیلاب شب گذشته و بارندگی شدید که هم اکنون همچنان ادامه دارد منجر به آب بردن این سازه ها و تخریب کنار گذر کرده و باعث قطع ارتباط گیلانغرب به سومار شده است.

وی اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه می توانند از محور جایگزین ناودار به کوشک از توابع این شهرستان برای تردد به سومار و بالعکس استفاده نمایند.

فرماندار گیلانغرب گفت: با مساعد شدن هوا عملیات احداث پل و کنارگذر از سوی اداره راه و شهرسازی و پیمانکار مربوطه آغاز می شود.

او ادامه داد: در ۲۴ساعت گذشته تاکنون اعضای ستاد مدیریت بحران و گروه ها و دستگاه های امدادی شامل جمعیت هلال احمر، انتظامی و بسیج، راهداری پای کار هستند و از شب گذشته تا کنون در گیلانغرب بیش از ۴۶ میلی متر باران باریده است که طبق پیش بینی های اداره هواشناسی این سامانه بارشی تا فردا در شهرستان گیلانغرب فعال است.

همچنین فرماندار سرپل ذهاب نیز از تعطیلی تمام مدارس نوبت عصر این شهرستان به دلیل بارندگی شدید خبر داد.

صدراله بابلی افزود: باران منجر به طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی جزیی در معابر شده و مشکل خاصی تا کنون در این شهرستان ایجاد نکرده اما شدت باران منجر به تطعیلی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.