رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه‌کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع این صندوق خبر داد و گفت که تا امروز در این راستا افزون بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص انجام شده است.

۶ هزار میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه‌کاره تخصیص یافت

به گزارش قدس آنلاین، «محمدرضا مهدیار اسماعیلی» افزود: در صندوق ملی مسکن، عملیات سه‌گانه‌ای همزمان دنبال می‌شود که یکی، تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن است که منابع مربوط به صندوق در این واحدها صرف می‌شود تا مسکن‌های مهر نیمه‌کاره در مراکز استان‌ها به ثمر برسد.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن افزود: بخش دوم، تکمیل مسکن‌های مهر شهرهای جدید است که این مسیر با تحویل زمین از سوی شرکت مادر تخصصی و تأمین مالی توسط صندوق انجام می‌شود.

وی ادامه‌داد: عمده عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره ای که در سال گذشته و سال جاری انجام شده است، از طریق منابع صندوق بوده است.

مهدیار اسماعیلی اضافه‌کرد: به موازات این دو بخش، بخش سوم مبتنی بر منابع خود صندوق اتفاق می‌افتد که عملیات روبنایی در حوزه خدمات عمومی است و شامل تجهیز و تکمیل مدارس، درمانگاه‌ها، پاسگاه‌ها، مساجد و غیره است که در شهرهایی که در نهضت ملی مسکن جدید تاسیس می‌شود، این تخصیص منابع انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تا امروز بیش از ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص انجام شده است و تا پایان سال نیز این روند با سرعت مضاعف به پیش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.