معاون بین‌الملل سازمان بسیج گفت: آمریکا ‌می‌داند که ‌جنگ در غزه را باخته اما دارد دست و پا می زند که آبروریزی این شکست را کمتر کند.

معاون بین‌الملل سازمان بسیج: آمریکا ‌می‌داند ‌جنگ در غزه را ‌باختند/ ‌پیروزی مقاومت نزدیک ‌است

به گزارش قدس انلاین، سردار محسن کاظمی صبح امروز در اجتماع بسیجیان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه نگاه، گفتار و رفتار ما در حفظ بسیج باید همانند نگاه رهبری باشد، اظهار کرد: تعاریف امام و رهبری از بسیج باید سرلوحه کار ما باشد و در تحقق این تعاریف بکوشیم. 

وی با اشاره به مسئله قدس عنوان کرد: امام خمینی(ره) آن زمان فرمودند که حل مسئله فلسطین با جلسه و قرارداد امکان پذیر نیست بلکه حل مسئله فلسطین دو راه دارد، که شامل ایمان به خدا و تشکیل گروه‌های جهادی است.

کاظمی تاکید کرد: راه نجات قدس دیدگاه، فرهنگ و منش حسینی است و گروه های جهادی که تفکر حسینی داشته باشد راهکار این مسئله است که این گروه‌ها امروز در غزه و فلسطین در حال شکل‌گیری است. 

معاون بین‌الملل سازمان بسیج ادامه داد: همه اتفاقاتی که در عاشورا رخ داد، امروز در غزه اتفاق افتاده، امروز مردم فلسطین همانند یاران امام حسین(ع) در کربلا هم مظلوم هستند و هم مقتدر و این همان منش حضرت امام حسین(ع) است. 

کاظمی تصریح کرد: با وجود اینکه همه می دانیم که در آمریکا صدها شبکه تلویزیونی، صدها مرکز پژوهش در مورد اسلام و ایران در حال فعالیت هستند، اگر خدا با ما باشد تمامی این تجهیزات و امکانات یک شبه فرو می ریزد. 

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب که فرمودند که پیروزی فلسطین قطعی است، به تشریح رویدادهای پیرامون فلسطین پرداخت و گفت: شکست آمریکا از عراق شروع شده و این شکست در فلسطین تداوم می یابد. 

کاظمی با اشاره به نامه سردار قاآنی مبنی بر اینکه تا ما هستیم، فلسطین، حماس و غزه باقی خواهد ماند، افزود: این پیروزی نزدیک و مبارک است و نشانه‌های آن در حال وقوع است.

وی تصریح کرد: آمریکا هم می‌داند که این جنگ را باخته اما دارد دست و پا می زند که آبروریزی این شکست را کمتر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.