عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه توافق آتش‌بس موقت موفقیتی دیگر برای حماس قلمداد می‌شود، گفت: اسرائیل قافیه را در همه عرصه‌ها باخته است.

صهیونیست‌ها قافیه را باخته‌اند/ پروژه عادی‌سازی نابود شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس مقتدایی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر احتمال توافق آتش بس موقت بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، اظهار داشت: این موضوع هم موفقیت دیگری برای حماس قلمداد می‌شود. جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به حدی فجیع بود که نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورهای غربی و آمریکا مردم به خیابان آمده و خواستار توقف جنگ غزه و پایان وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها شدند.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه غزه ابعاد مختلفی داشته است و این جنایات از حافظه تاریخ پاک نمی‌شود، گفت: حاکمان رژیم اشغالگر قدس اگر چه کشتار و حملات وحشیانه‌ای علیه مردم فلسطین انجام دادند، اما عملاً هیچ دستاوردی در زمینه سیاسی و دفاعی نداشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از انفعال نهادهای بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت با سکوت خود در مقابل اسرائیل، ناکارآمدی و قصور خود را به همه نشان دادند و به همین دلیل در بخش‌های مختلف جهان از جمله آمریکا و اروپا شاهد صحنه‌های اعتراضی زیادی علیه این نهادها بودیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این آتش بس موفقیتی دیگر برای حماس قلمداد می‌شود، گفت: در این شرایط و با باز شدن راه‌ها، امکان ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه فراهم می‌شود.

مقتدایی با بیان اینکه اسرائیل قافیه را در همه عرصه‌ها باخته است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها در زمینه تبلیغاتی و سیاسی شکست خورده است، بلکه تحت فشار همه جانبه کشورهای مستقل و مسلمان است. از سوی دیگر شاهد نابود شدن پروژه آنان برای عادی سازی روابط با کشورهای منطقه هستیم.

وی تاکید کرد: وحشی‌گری‌های آنان نشان داد که اسرائیل برای همه بشریت و حتی نسل‌های آینده خسارت‌آفرین و خطرناک است. البته آمریکا نیز در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه هم‌دست و شریک رژیم اشغالگر قدس و عامل جنایت جنگی بود و انتظار آن است که نهادهای بین‌المللی این جنایت را محکوم کرده و مورد رسیدگی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.