«وِرا نام تهمینه سهراب کرد» تازه‌ترین نمایش حسین تفنگدار از هفت آذر در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به تئاتر شهر می‌آید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار و تهیه‌کنندگی محسن کبیرنژاد از هفتم آذرماه در سالن سایه تئاتر شهر، روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش پیش از این در هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی سال ۱۳۹۶، کلن آلمان سال ۱۳۹۷ و لاهه‌ هلند سال ۱۳۹۸ اجرا داشته و مورد استقبال مخاطب قرار گرفته بود.

در کارنامه حسین تفنگدار، نویسندگی و کارگردانی آثاری چون «الماس و شهر تارا»، «راز نقل آخر» و ... به چشم می‌خورد. او همچنین سابقه بازی در نمایش‌های «افسانه دریا، آوای مهر» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

آخرین اثر نمایشی این هنرمند در مقام نویسنده و کارگردان، نمایش «ماشین‌دودی» است که فروردین و اردیبهشت سال گذشته در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت.

بازیگران این اثر نمایشی (به ترتیب ورود به صحنه) میترا شجاعی، دانیال تفرشی، محسن میرهاشمی و مهتاب باجلان هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارت‌اند از محسن کبیرنژاد (آهنگساز)، فرشته شمس (آواز)، محسن کبیرنژاد، مهدی ابراهیمی و علی جباری (نوازندگان)، دانیال تفرشی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، پونه ولی‌زاده (منشی صحنه)، پرنیان حقیقی (دستیار دوم کارگردان)، کسرا ریاحی‌وفا (مدیر هماهنگی و تبلیغات)، علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای)، علی گودینی (طراح گریم)، حسین تفنگدار (طراح صحنه و لباس)، آزیتا سمناک و زهرا تفنگدار (عکاسان)، محمدرضا غلامی (طراح گرافیک).

در خلاصه روایت این نمایش آمده است: «زنی از خاک بیرون می‌آید و مدعی می‌شود داستان کشته شدن سهراب به دست رستم آن‌گونه که تاکنون خوانده و شنیده‌ایم، نیست. او که اسرار آن روز شوم را بهتر از هرکسی می‌داند، اینک از جانب روح گردآفرید موظف شده تا پرده از آن راز بزرگ بردارد...»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.