فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت : امروز برای تقویت باورهای ولایت پذیری در جامعه داشتن بصیرت و دانستن دانش رسانه ای به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر : امروز بصیرت و دانش رسانه ای باید به عنوان یک اصل توجه قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین،  امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری روز پنجشنبه در آیین رونمایی از نماهنگ "حضرت ماه " در این دانشگاه افزود : امروز راه نفوذ دشمن از زمین، هوا و دریا بسته است و تنها راهی که فکر می کند موفق شود نفود در باورها و اعتقادات است که در صدد است این باورها را تغییر دهد بنابراین یک جنگ ترکیبی و شناختی راه اندازی کرده است.

وی اظهار کرد : برای تقابل با این هجمه ها افزون بر داشتن دانش رسانه ای بلکه باید بینش و آگاهی خود را افزایش داد و به هر اندازه در این حوزه تلاش شود بی تردید در برابر تیرهایی که دشمن اذهان ملت را هدف قرار داده مقاوم تر خواهیم بود.

وی تصریح کرد : در زمان حاضر افزون بر آنکه نقش آموزش بسیار اثر بخش بوده پرداختن به حوزه تربیتی هم موضوع مهمی است و یکی از ویژگی های ما و شما دانشجویان که لباس سربازی به منظور تامین امنیت نظام اسلامی بر تن کرده ایم این است پیش از آنکه به دانش و تقویت جسم خود بپردازیم به عنوان سربازان خط لایت باشیم و این را باور داشته باشیم و بپذیریم.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تاکید کرد : باید اصل ولایت مداری را در خود نهادینه کرد و با جان و دل پذیرفت و همه می دانیم دشمن از طریق فضای مجازی سعی دارد در باورهای ما تغییراتی ایجاد کند بنابراین اگر دانش رسانه ای را ارتقا ببخشیم و از درستی و نادرستی مطالبی که منتشر می شود یقین داشته باشیم و از انتقال این مطلب پرهیز کنیم و از اشاعه فرهنگ درست ایرانی و اسلامی تلاش شود به طور حتم موفقیت از آن ما است.

دریادار شفقت افزود : امروز به فضل الهی سربازان ولایت و دریادلان نیروی ارتش جمهوری اسلامی افزون بر تقویت باورهای ولایت پذیری در مسابقات اخیر هم با تهیه فیلم همراه با محتوا سازی و اشاعه فرهنگ درست ایران اسلامی این موضوع را به اثبات رساندند و این تلاش ها سبب می شود تا بتوان در برابر شایعه پراکنی های دشمن که امروز از طریق فضای مجازی وارد شده تقابل کرد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت : بسیج یعنی یک فرهنگ و البته این مقوله فقط منحصر به یک نهاد و سازمان خاصی نیست بلکه نیازمند یک عزم همگانی است و هر فردی در هر جایگاهی که مسوولیت دارد بتواند خدمات و دستاوردهایی فراتر از مسوولیتش برای کشور به ارمغان بیاورد چنین فردی یک مسوول بسیجی و جهادی است.

در این آیین از نماهنگ حضرت "ماه " با صدای علی دهقان از فرزندان کادر نیروی دریایی ارتش در این دانشگاه رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.