عضو هیات رییسه مجلس گفت: دستیابی به توافق آتش بس موقت در نوار غزه نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت فلسطین است و این رژیم ضربه سنگینی خورد.

رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از مقاومت فلسطین خورد

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به اینکه دستیابی به توافق آتش بس موقت در نوار غزه نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت است، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی نابودی ملت فلسطین، جنبش حماس و مقاومت را دنبال می‌کرد، اما راه به جایی نبرد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از مقاومت و مردم فلسطین خورد. آنان در دوراهی انتخاب آبرو و بقای خود، آبرو رو از دست داده و سعی کردند بقا را انتخاب کنند، اما با مقاومت حماس و ملت غزه، بقا را هم نمی‌توانند انتخاب کنند و نابود خواهند شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دادگاه‌های بین‌المللی باید تشکیل و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهد، تصریح کرد: باید به شدت با این رژیم منحوس و سرکردگان آن برخورد شود. عناصر این رژیم جعلی و موقت باید در محاکم بین‌المللی بابت کشتار بیش از ۱۳ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین تحت تعقیب قرار گیرند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته آمریکا هم در این جنایت نقش داشته و مردم دنیا مطالبه برخورد شدید با این جنایتکاران را دارند. دیگر آبرویی برای آمریکا و اسرائیل در سطح دنیا باقی نمانده است. الان بهترین موقعیت برای اعمال فشار حقوقی و قضائی علیه این رژیم غاصب و همراهانش است.

متفکرآزاد با بیان اینکه مردم آزاده جهان از فجایعی که در فلسطین از سوی صهیونیست‌ها انجام شده بسیار ناراحت هستند، گفت: جای تأسف دارد که بسیاری از کشورهای غربی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم نکرده و با سکوت خود عملاً با اسرائیل همراهی کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما شاهد اعمال استانداردهای دوگانه‌ای از سوی غربی‌ها نسبت به مؤلفه‌های حقوق بشری هستیم و سکوت بین‌المللی در مقابل جنایت‌های این رژیم کودک کش شرم‌آور است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.