وی با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا(س) خط انحراف را نشان داده و ولایت را مشخص کرده است، ابراز کرد: بالاترین پیام حضرت زهرا(س) تبرا از دشمنان اهل بیت(ع) و پیام غدیر بوده است.

در تبلیغ و ترویج زیارت نامه فاطمی باید کوشید

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در همایش تبلیغی سوژه‌های سخن فاطمی که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: در تبلیغ و ترویج زیارت نامه فاطمی باید کوشید.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ باید کوتاه، آسان و باکیفیت باشد، مطرح کرد: مبلغ همیشه باید دنبال گزینه برتر و افضل باشد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه یکی از افضل‌ترین و برترین اعمال که متاسفانه هنوز جا نیفتاده صلوات است، عنوان کرد: تمام علما و بزرگان حوزه ازجمله علامه طباطبایی، آیت الله بهاالدینی، آیت الله بهجت و ... نسبت به ذکر صلوات تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ترویج صلوات باید صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: نباید مخاطبین تبلیغ از طولانی شدن و فضای سخنرانی خسته شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه تبلیغ باید مختصر، مفید و جهادی باشد، تصریح کرد: ایام فاطمیه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تاکید کرد: برای محرم ادیان مختلف نذر دارند و مراسم می‌گیرند، ولی ایام فاطمیه خصوصی است و ما باید تا می‌توانیم در این ایام، مراسم بگیریم، موکب بزنیم و نذری بدهیم.

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه باید به مردم آگاهی بخشید و این اتفاق با بیان تاریخ رقم خواهد خورد، یادآور شد: تمام مراجع و علما هتک حرمت و ناسزا را جایز نمی‌دانند ولی با بیان تاریخ می‌توانید حقایق را برای مردم روشن کنید.

وی با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا(س) خط انحراف را نشان داده و ولایت را مشخص کرده است، ابراز کرد: بالاترین پیام حضرت زهرا(س) تبرا از دشمنان اهل بیت(ع) و پیام غدیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با اشاره به اینکه نباید به برگزاری روضه صرف کفایت کرد، بیان کرد: سبک زندکی حضرت زهرا(س) در جایگاه همسر و فرزند باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه موکب‌ها برای بچه‌ها تاثیر بسیاری دارند، اظهار داشت: بچه‌ها با شعائر زودتر جذب می‌شوند و به همین منظور باید شعائر فاطمیه جدی گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.