دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: در تلاش هستیم استرالیا را به ایران بیاوریم تا در بازی‌های آسیایی ناشنوایان حاضر باشد.

نصیبی: تلاش ما حضور استرالیا در بازی‌های آسیایی ناشنوایان است

به گزارش قدس آنلاین مهدی نصیبی در خصوص مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که از امروز یکشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده، اظهار داشت: هفت کشور از جمله ژاپن، کویت، قرقیزستان و مالزی در این مسابقات حضور دارند. ما سال آینده در شهر تهران میزبان بازی‌های آسیایی ناشنوایان هستیم که این مسابقات می‌تواند پیش درآمدی برای بازی‌ها باشد. تاکنون رقابت ها به خوبی برگزار شده و تیم‌های شرکت کننده رضایت دارند. امیدواریم این میزبانی بتواند نشانگر شایستگی‌ها کشورمان باشد.

وی اظهار داشت: روز سه‌شنبه مراسم رونمایی از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ داریم. در این مراسم سفیران کشورهای آسیایی و روسای فدراسیون‌ها حضور خواهند داشت که امیدواریم استاندار تهران و وزیر ورزش هم در این مراسم شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهر تهران آماده این رویداد است و مجموعه‌های ورزشی آزادی، انقلاب، شیرودی و کشوری برای این رویداد آماده هستند. نزدیک به ۲ هزار ورزشکار در این رویداد شرکت خواهند کرد و ما باید از حالا آماده میزبانی باشیم.

نصیبی افزود:‌ متاسفانه استرالیا اعلام کرده که در این بازی‌ها شرکت نخواهد کرد اما در تلاش هستیم تا از طریق مذاکره با سفارت این کشور، آنها را به ایران بیاوریم. این مسابقات ابتدا قرار بود در کیش برگزار شود اما امکانات سخت افزاری در این جزیره نبود و تصمیم گرفتیم در تهران میزبان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.