سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان، گفت: پرسپولیس تیم با اشتیاق و پُرهیجانی است اما می‌خواهیم در دیدار فردا شب مقابل آنها، صعودمان را قطعی کنیم.

سرمربی النصر: می‌خواهیم فردا صعود کنیم؛ پرسپولیس تیم پرهیجانی است

به گزارش قدس آنلاین، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانیم که پرسپولیس برای کسب سه امتیاز بازی خواهد کرد و شناخت کافی از این تیم داریم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان این تیم با اشتیاق زیادی در زمین بازی می‌کنند، هرچند هیجان آنان موجب نمی‌شود که تمرکز ما از بین برود.

این مربی در خصوص چهار پیروزی متوالی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه تنها به یک امتیاز برای قطعی شدن صعود نیاز دارد، بیان کرد: این نتایج حاصل تلاش تمامی اعضای تیم است و می‌خواهیم صعودمان را در بازی فردا شب قطعی کنیم.

کاسترو با بیان اینکه تیمش در بازی با الاُخدود در لیگ عربستان آمادگی خوبی برای تقابل با پرسپولیس به دست آورد، توضیح داد: البته این بازی با فاصله کوتاهی نسبت به دیدار فردا برگزار می‌شود و به همین دلیل در تمرین امروز، تمامی نفرات را در اختیار نداشتیم تا آنها بتوانند ریکاوری کنند.

وی همچنین در خصوص دیدار حساس جمعه شب تیمش مقابل الهلال در لیگ عربستان نیز گفت: فعلا به دیدار با پرسپولیس فکر می‌کنیم. بعد از آن هم نمی‌توانم دیدارهای سخت مقابل الهلال، الاتفاق و الشباب را فراموش کنیم. ما برای تمامی بازی‌ها برنامه داریم.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه شب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میهمانی النصر عربستان می‌رود. النصر که ۱۲ امتیاز دارد با یک تساوی نیز صعودش قطعی خواهد شد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی که اکنون هفت امتیازی هستند، باید از این دیدار دست کم یک امتیاز کسب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.