گوستاوو بلانکو درحالی که اعتقاد دارد استقلال می‌توانست در بازی با ذوب آهن برنده میدان را ترک کند، اما یک امتیازی که از اصفهان بدست آمده را نتیجه مطلوبی می‌داند.

هواداران برای ما یک گنج بزرگ هستند

به گزرش قدس آنلاین، مهاجم آرژانتینی استقلال صحبت‌هایی درباره بازی با حریف اصفهانی دارد:« اگر به فرصت‌هایی که بدست آوردیم نگاه کنید متوجه می‌شوید تاکتیک ما برای رسیدن به ۳ امتیاز این بازی بود. البته ذوب آهن هم تیم خوب و با کلاسی نشان داد و آقای نکونام قبل از بازی به ما گفته بود با یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران بازی خواهیم کرد. ذوب‌آهن این موضوع را به خوبی ثابت کرد اما استقلال لایق برد بود چون هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم فرصت‌هایی نصیب ما شد که بسیار خوب بود.»

بلانکو با اشاره به اینکه این یک امتیاز چه اندازه برای استقلال مفید است، گفت:« شما وقتی می‌خواهی قهرمان شوی باید برای هر دو بازی داخل خانه و بیرون از خانه میانگین ۴ امتیاز را بدست آوری. الان استقلال در مسیر قهرمانی است چون در بازی هفته قبل مقابل تراکتور ۳ امتیاز بدست آوردیم».

مهاجم استقلال با تأکید بر لیاقت تیمش به کسب پیروزی به حرف‌های خود ادامه داد:« اعتقاد دارم این تیم می‌تواند جام قهرمانی را بدست آورد واگر در بازی‌های آینده نیز به همین منوال ادامه دهد، جام متعلق به باشگاه استقلال خواهد بود».

بلانکو در پایان صحبت‌هایش از هواداران استقلالی حاضر در اصفهان تشکر کرد:« باید از تک،‌تک هوادارانی که وارد ورزشگاه شدند و یا اینکه بیرون از ورزشگاه در مقابل هتل به ما لطف کردند و باتشویق‌های خود روحیه دادند، تشکر کنم. آن‌ها برای استقلال یک گنج بزرگ محسوب می‌شوند».

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.