افسر و تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) می‌گوید با افزایش شدت سرما در اوکراین و ناتوانی دولت در تأمین خواسته‌های مردمی، مطالبه برکناری رییس‌جمهور در بین مردم همه‌گیر خواهد شد.

سرمای امسال فشارها برای استعفای «زلنسکی» را افزایش می‌دهد

به گزارش قدس انلاین، «لری جانسون» افسر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) می‌گوید سرما و یخبندان شدید امسال احتمالاً مردم اوکراین را به سمت این مطالبه سوق خواهد داد که قویاً به دنبال استعفای «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین باشند.

وی دراین‌باره گفت: فکر می‌کنم چند هفته آینده از نظر روحیه اوکراینی‌ها بسیار مهم خواهد بود، زیرا همانطور که می‌بینید زمستان زود آمد و با قدرت خاصی هم آمد.

لری جانسون در ادامه افزود: هوا بسیار سرد است و تازه هنوز نوامبر است و وارد دسامبر نشده ایم، به احتمال زیاد نیروگاه ها و سیستم های گرمایشی در اوکراین نتوانند بار این شدت سرما و یخبندان را تحمل کنند.

به گفته این مقام سابق سازمان سیا «دوره کسانی که زندگی عادی داشتند و از جنگ آسیب ندیدند تمام خواهد شد و هنگامی که افراد بیشتری در اوکراین رنج ببرند، فشارها برای استعفای زلنسکی هم افزایش خواهد یافت. و همچنین جنگ و جدال بین رهبر اوکراین و فرماندهی نظامی برای قدرت در این کشور ممکن است در ماه دسامبر دوباره آغاز شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.